Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. mars 2009 Skrevet 1. mars 2009 Da er det vel like greit å ikke poste i heletatt da? Å heller følge med på kampen.
Raste Skrevet 1. mars 2009 Skrevet 1. mars 2009 Da er det vel like greit å ikke poste i heletatt da? Å heller følge med på kampen. Ja, kanskje det?
kloffsk Skrevet 1. mars 2009 Skrevet 1. mars 2009 kloffsk's definisjon på en ekte supporter: Vedkommende ser ikke kamp på stream. Det finnes med andre ord enorme antall "ekte supportere" rundt om... Eg håper Rooney kommer inn iløpet av kampen... Alltid lurt på hva han kunne utrettet i dress Du skjønner tydeligvis ikke hva en implikasjon vil si.
Jotun Skrevet 1. mars 2009 Skrevet 1. mars 2009 (endret) Post du Raste. Daniel er bare litt agressiv i dag (og) Fin stikker av Nani til Evra. Implikasjon? Nei, eg vet ingenting. Er bare teit og helt fullstendig idiot eg. Endret 1. mars 2009 av Jotun
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. mars 2009 Skrevet 1. mars 2009 Agressiv faktisk. Burde vel ha brukt mindre utropstegn ja Giggs kommer nok inn om litt tenker jeg.
Sveern Skrevet 1. mars 2009 Skrevet 1. mars 2009 Nani har virkelig prikka inn storformen idag ser jeg
banansplitt™ Skrevet 1. mars 2009 Skrevet 1. mars 2009 Nani har virkelig prikka inn storformen idag ser jeg Haha ja i dag var han vært en gigant. Andy inn, får håpe han putter.
Jotun Skrevet 1. mars 2009 Skrevet 1. mars 2009 I dag vil eg ha Anderson mål. Et vanlig mål, ikke straffe.
soundamia Skrevet 1. mars 2009 Skrevet 1. mars 2009 Andy!!! Dette har jeg sitti og håpet på. Ikke med Welbeck men men
Jotun Skrevet 1. mars 2009 Skrevet 1. mars 2009 (endret) Irriterende at eneste måten de klarer å stoppe Ronaldo på er ved å bruke "ulovlige" virkemidler.... Og eneste måten de bruker på å ta ballen fra Nani er å gå bort og si: Kan eg få ballen av deg Nani? Endret 1. mars 2009 av Jotun
Jotun Skrevet 1. mars 2009 Skrevet 1. mars 2009 Evans lever farlig! ?? O'shea blir jo snart utvist....
Jotun Skrevet 1. mars 2009 Skrevet 1. mars 2009 (endret) Idiot dommer. Hvertfall ikke kort til Ronaldo. Skikkelig gode kommentatorer på SkySports må eg si. Noe annet enn visse andre norske kommentatorer. Endret 1. mars 2009 av Jotun
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå