Robinvi Skrevet 1. mars 2009 Skrevet 1. mars 2009 Hvis noen mener at Ronaldos gulkort var riktig og at det var filming har dere absolutt ingen peiling på fotball. Om det var straffe er en helt annen ting, mange vil nok mene det vil være meget strengt. Når det er sagt er det en takling som kvalifiserer til frispark utenfor 16-meteren. Nå sier regelen at det ikke er forskjell på utenfor on innenfor 16, men det er nok dessverre ikke slik det praktiseres.
Geir M Skrevet 1. mars 2009 Skrevet 1. mars 2009 Det er vel egentlig ikke noe poeng å svare på innleggene til Karlsen, han bare troller. Jeg er irritert over at jeg ikke får sett kampen, men jeg har kanskje ikke gått glipp av den helt store fotballkampen uansett.
Jotun Skrevet 1. mars 2009 Skrevet 1. mars 2009 men jeg har kanskje ikke gått glipp av den helt store fotballkampen uansett. Du har gått glipp av en kamp der dommeren avgjør dessverre.
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 1. mars 2009 Skrevet 1. mars 2009 Han vet nok ikke selv hva han mener...
Latias Skrevet 1. mars 2009 Skrevet 1. mars 2009 Hvordan er Foster på straffer? Har ikke sett så mye til han der...
D'Amico Skrevet 1. mars 2009 Skrevet 1. mars 2009 Flere enn meg som syns Foster har vært vår bestemann i dag?
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 1. mars 2009 Skrevet 1. mars 2009 Slapp av da, han må få tenke ut en brukbar grunn først. Kom igjen nå United!
Sveern Skrevet 1. mars 2009 Skrevet 1. mars 2009 Flere enn meg som syns Foster har vært vår bestemann i dag? Jau, er vel den eneste som har spillt nevneverdig bra idag...
banansplitt™ Skrevet 1. mars 2009 Skrevet 1. mars 2009 Finn på noe bedre hva? Jeg skrev et svar på nøyaktig det han spurte om. Det er faktisk du/dere som driter dere ut. Vi kan godt høre hva folket mener: Er det jeg eller "dr. Karlsen" som har driti på draget her? Flere enn meg som syns Foster har vært vår bestemann i dag? Han har vært enorm.
Jotun Skrevet 1. mars 2009 Skrevet 1. mars 2009 (endret) Finn på noe bedre hva? Jeg skrev et svar på nøyaktig det han spurte om. Det er faktisk du/dere som driter dere ut. Vi kan godt høre hva folket mener: Er det jeg eller "dr. Karlsen" som har driti på draget her? Hehehe. Eneste du driter deg ut med må isåfall være at du føler at du må spør dette spm.... Overrasket over at han har fått fortsette så lenge med tullet sitt. Ser ut som det går mot straffer gitt. Endret 1. mars 2009 av Jotun
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 1. mars 2009 Skrevet 1. mars 2009 Points, det er du som driter deg ut, at du i det hele tatt gidder å bry deg... Fy faen for en sjanse til Evra.
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 1. mars 2009 Skrevet 1. mars 2009 Lykke til med det da. Blir nok straffer ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå