genser Skrevet 1. mars 2009 Skrevet 1. mars 2009 Gratulerer folkens. Cupen i seg selv betyr ikke så veldig mye. Prestasjonene vi har vist på veien med de mannskapene som har blitt brukt betyr så mye mer. Dette gir et godt tegn om vår fremtid, og viser hvor bra kollektivt lag Manchester United er. MoM Ben Foster
Latias Skrevet 1. mars 2009 Skrevet 1. mars 2009 For en keeper Foster er. PIG kan gå og legge seg. Endelig noen som har skjønt det. Hadde PIG stått i dag, hadde han nok sluppet inn flere mål. Foster hadde noen knallgode redninger som redda oss i dag.
Latias Skrevet 1. mars 2009 Skrevet 1. mars 2009 Gratulerer. Håper gutta bruker dette som motivasjon, og vinner alt annet denne sesongen!
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 1. mars 2009 Skrevet 1. mars 2009 "Firdobbelen" som jeg har hørt folk kalle den, er godt innenfor rekkevidde.
Jotun Skrevet 1. mars 2009 Skrevet 1. mars 2009 (endret) "Kvadruppel + VM" liker eg bedre Endret 1. mars 2009 av Jotun
DrKarlsen Skrevet 1. mars 2009 Skrevet 1. mars 2009 "Firdobbelen" som jeg har hørt folk kalle den, er godt innenfor rekkevidde. Mener du "GT" som i gamertag på 360?
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 1. mars 2009 Skrevet 1. mars 2009 Faen, det er jo ingen som er med på spøker eller ironiske utsagn lengre. "Firdobbelen" som jeg har hørt folk kalle den, er godt innenfor rekkevidde. Mener du "GT" som i gamertag på 360? I signaturen ja. Har du?
DrKarlsen Skrevet 1. mars 2009 Skrevet 1. mars 2009 (endret) Ja, jeg har også, men spiller ikke noe særlig fifa. Endret 1. mars 2009 av Alastor
Blax Skrevet 1. mars 2009 Skrevet 1. mars 2009 Herlige scener Giggs SKAL sprute på han materiell duuden
banansplitt™ Skrevet 1. mars 2009 Skrevet 1. mars 2009 Faen, det er jo ingen som er med på spøker eller ironiske utsagn lengre. "Firdobbelen" som jeg har hørt folk kalle den, er godt innenfor rekkevidde. Mener du "GT" som i gamertag på 360? I signaturen ja. Har du? Ikke så rart. Dine medsupportere er ikke de smarteste. Hoho. Rette ræven som feis. :!:
AnewZ Skrevet 1. mars 2009 Skrevet 1. mars 2009 Herlig med seier i dag, selv om kampen ikke var helt top notch.
Raste Skrevet 1. mars 2009 Skrevet 1. mars 2009 (endret) Hahah, måtte le av innlegget til Points Haha, Giggs fikk den lyse stemmen når han sa; "Nooo"". Endret 1. mars 2009 av Raste
Alastor Skrevet 1. mars 2009 Skrevet 1. mars 2009 Om folk ikke har fått det med seg, er noen og 60 innlegg slettet fra tråden. De som har provovsert i andre lags tråder vil som vanlig bli møtt med reaksjoner. Hold dere på HJEMMEBANE om dere skal prate om snuble-ronaldo, divard, hvor elendig chelsea er som alltid betaler seg til seier og andre provoserende utsagn. Og - å fortsette å diskutere ETTER at moderator sa stopp kl 18.00 er heller ikke å søke om å få en god varm "du er flink"-klem. Snarere tvert imot. Dette innlegget skal ikke kommenteres, send meg en pm om det er spørsmål.
kloffsk Skrevet 1. mars 2009 Skrevet 1. mars 2009 Uff, jeg føler meg svært ille på Tottenham sine vegne i dag. Stort sett styre kampen, for så å tape den på straffekonk. Jaja, LC means shit uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå