Jotun Skrevet 31. januar 2009 Skrevet 31. januar 2009 Det er ikke ofte eg sitter under en kamp der united leder 1-0 og ikke bekymrer meg noe som helst for uavgjort eller tap. Everton var ingen trussel i dag.
Kjartan1234 Skrevet 31. januar 2009 Skrevet 31. januar 2009 (endret) De 1-0 kampene er så utrolig viktige for å vinne en liga.. Uten Berbatov sine viktige scoringer hadde vi ikke vært serieledere nå... Herregud for en spiller Berbatov er, så og si hver eneste scoring på den videoen er elegante scoringer, fantastisk å se på.. Ja jeg bare måtte poste den! Endret 31. januar 2009 av Kjartan1234
spicedgold Skrevet 31. januar 2009 Skrevet 31. januar 2009 Hadde vært bra om vi begynner å score litt mer, da ser jeg bort i fra 5-0 kampen. Men hvis vi ser på sesongen i fjor, så var det at United hadde så overlegen målforskjell at det telte som ett poeng. Så i serieinnspurten kan det være bra om vi får en bedre målforskjell en de andre lagene.
Jotun Skrevet 31. januar 2009 Skrevet 31. januar 2009 (endret) Du glemmer at vi slipper jo ikke inn mål heller. De andre har ikke noe særlig bedre målforskjell. http://united.no/united_db/table Et mål dårligere enn Chelsea. 8 mål bedre enn pools. Dessuten er det kun Chelsea og City som har scoret flere mål enn oss. Og det er snakk om 4 og 1 mål mer. Ser svært lite man kan klage på denne tabellen slik den er nå. Sier bare: Tenk hvordan den hadde sett ut uten formsvikten før jul. Uten alle skadene. Uten Evra's syyyyke suspensjon. Endret 31. januar 2009 av Jotun
kandinsky Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Berbatov er i toppsjiktet med teknikken sin. Få slår han, med hans sinnsyke touch og intuisjon. Det er som han har en sjette sans ellerno når han spiller.
The Hoff Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 http://www.youtube.com/watch?v=l6TYKJrVhEg Sesongens assist! Fixed Kul assist og alt det der, men i forhold til Berbatovs touch på det opprinnelige klippet ser det der bare vinglete og tilfeldig ut. Men absolutt klasse over det der også.
tc47 Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Ah, har ikke vært hjemme i det hele tatt i dag men så selvfølgelig kampen, selvom jeg trodde jeg skulle gå glipp av den. 18-årsdag eller ikke, så klarte jeg det, og fy faen det var verdt det. Sier bare 2 ting; 3 poeng, og Carrick. Carrick, wow mann, for en spiller når han er i form. AH!
Latias Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 http://www.youtube.com/watch?v=l6TYKJrVhEg Sesongens assist! Fixed Gå og legg deg. Den er ikke i nærheten engang. Greit at det er en bra assist, men den kan ikke måles med Berbas.
ErlendRU Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Berbatov vinner vel årets assist til nå med den der, men Torres kommer på en god 2.plass altså. Forøvrig skummelt å se teknikken til Berbatov noen ganger. Han kan nesten måle seg med Benayoun på sitt beste.
Latias Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Selv i kamper der Berbatov suger og ikke får til noe, er han bedre enn Benayoun.
DJ_Dark Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Rettelse: Selv de kampene Berbatov ikke spiller er han bedre enn Benayoun.
Alastor Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Hahaha . Første gang jeg så assisten til torres, den er absolutt knallbra - men den kan gjøres igjen. Jeg tviler på at jeg noengang får se det Berbatov gjorde der igjen, det var once-in-a-lifetime...
ErlendRU Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Rettelse: Selv de kampene Berbatov ikke spiller er han bedre enn Benayoun. Det du sier er ikke kødd heller.
Ol'H Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Berbatov er nok det jeg tror som kommer til å vippe Premier League trofeèt inn i våre lommer i år.
archanios Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Eg trur også den siste tids resultat, der vi vinner kampar sjølv med masse spelarar ute, ikkje har heilt den store forma inne, og spelet ikkje sitter heilt sånn som det kan, fort kan bli avgjerande. Om vi faktisk finner storforma utover i sesongen, så blir det gruelig vanskelig å stoppe United.
Ol'H Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Vet ikke helt hva jeg håper på, egentlig er det Liverpoolseier siden jeg uansett ikke tror de holder helt inn. Å et tap for uansett hvem vil nok bety en kraftig nesetyver, da vil jeg helst at Chelsea får den. Uansett blir det en kos kamp uten nerver for min del
archanios Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Vinn-vinn uansett. Men Chelsea-poengtap hadde vore greit.
Stonemeister Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Tipper det blir uavgjort. Håper egentlig at det blir uavgjort.
Ol'H Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 http://www.dagbladet.no/2009/02/01/sport/f...lskjer/4639915/ Men han nevner også Liverpool-manager Rafael Benitez. - Den psykologien biten blir bare større i fotballen, sier Ferdinand. - Mind games. Som Rafael Benitez, sier Brown. Brown er garantert ironisk! Ergo dette går helt opp til høyeste hold i England! Oioi, it's a fact!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå