NightKeeper Skrevet 16. januar 2009 Skrevet 16. januar 2009 (endret) Hvis man forventer å spasere seg inn til tre poeng imorgen, så tyder det på mangel på hjernekapasitet. Endret 16. januar 2009 av NightKeeper
SniKaZ Skrevet 16. januar 2009 Skrevet 16. januar 2009 (endret) Jeg tror vi kan greie uavgjort å KANSKJE til og med dra seieren i land. Endret 16. januar 2009 av SniKaZ
DJ_Dark Skrevet 16. januar 2009 Skrevet 16. januar 2009 U er greit det, men håper virkelig vi ikke slipper inn mål.
Windows8 Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 Er det denne kampen vi må holde nullen for å slå Chelsea eller neste også?
Nutjob Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 Hvis man forventer å spasere seg inn til tre poeng imorgen, så tyder det på mangel på hjernekapasitet. bolton har 0_zero_none_null poeng på sine siste 4 kamper..omvendte møtet mellom united og bolton endte med 2-0 seier til oss.. Så er ikkje så veldig meget å be om ein seier i morgo. Uansett om skadesituasjonen vår er som den er, så har me nok breidde til å takle bolton
tc47 Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 Night overdriver vel en smule der, men ja, enig med Zaltatov. Skal gå, men skadesituasjonen kompliserer det litt. Og ja, ifølge Hyrlen ihvertfall er det sånn at vi må holde nullen mot både Bolton og WBA borte for å slå rekorden.
D'Amico Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 (endret) Er det denne kampen vi må holde nullen for å slå Chelsea eller neste også? Chelsea hadde 11 kamper på rad. Nå har vi vel 9. Endret 17. januar 2009 av D'Amico
Nutjob Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 Er det denne kampen vi må holde nullen for å slå Chelsea eller neste også? Chelsea hadde 11 kamper på rad. Nå har vi vel 9. stemmer..denne kampen mot bolton, og neste så har me tangert rekorden
123321123321 Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 Dere får ha lykke til imorgen. Tror nok dere skal klare å ta tre poeng mot Bolton. Får bare håpe at dem ikke legger seg så sykt bakpå som dem gjorde sist helg mot oss ... Når dere også mangler noen spillere, kan det bli ganske tøft å score mot et lag som legger seg så heftig bakpå.
NightKeeper Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 (endret) Hvis man forventer å spasere seg inn til tre poeng imorgen, så tyder det på mangel på hjernekapasitet. bolton har 0_zero_none_null poeng på sine siste 4 kamper..omvendte møtet mellom united og bolton endte med 2-0 seier til oss.. Så er ikkje så veldig meget å be om ein seier i morgo. Uansett om skadesituasjonen vår er som den er, så har me nok breidde til å takle bolton Har vel ingenting å si hvor mange poeng Bolton har på sine siste kamper? United har som trademark å spille møkkakamper i ny og ne borte mot lag som ligger langt nede, det skjer hver eneste sesong. Vi vinner ikke imorgen, mark my words. Er for godt til å være sant at vi er top of the league i morgen. Endret 17. januar 2009 av NightKeeper
Manx Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 Hvis man forventer å spasere seg inn til tre poeng imorgen, så tyder det på mangel på hjernekapasitet. bolton har 0_zero_none_null poeng på sine siste 4 kamper..omvendte møtet mellom united og bolton endte med 2-0 seier til oss.. Så er ikkje så veldig meget å be om ein seier i morgo. Uansett om skadesituasjonen vår er som den er, så har me nok breidde til å takle bolton Men de var et av lagene som slo oss i fjor når de spilte på hjemme, så ser ikke direkte frem til den kampen den blir tøff. Den kampen gir meg nok enda flere grunner til å mislike Kevin Davis, han får vel minst et gult kort som vanlig etter en eller flere stygge taklinger...
D'Amico Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 En liten trøst er at de ikke har Anelka som scoret mot oss forrige sesong. Dessuten har ikke vi Pique lenger Har troen på uavgjort i morgen. Alt annet tar jeg som en bonus.
The Hoff Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 Det eneste jeg ønsker i morgen er at laget vårt løper/kjemper mest, det synes jeg vi kan kreve/forvente.
Ed Hunter Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 (endret) Fergie vil ha Palacios? Imponerte mot oss i midtuka, veit vi det har vært snakk om han og Valencia tidligere.. Men har ikkje vi nok midtbanespillere? Spørs kor mykje som ligg i det.. Edit: Woot! 3800 innlegg. Endret 17. januar 2009 av Ed Hunter
DJ_Dark Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 Jeg går faen meg glipp av kampen i dag og pga HW-treff
Limbeck Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 Bolton i morgen, Derby tirsdag, Tottenham lørdag, West Brom tirsdag. Helvete for et program. Etter WB har vi en uke fri..! Er det fri? Det er ikke landskamper eller noe sånt?
The Hoff Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 http://united.no/united/nyheter/nyheter/verdens_beste_trener Rafa laaaangt nede på 5. plass
Jotun Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 Synest nå egentlig at 5 plass var langt i overkant av det han fortjener.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå