archanios Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 Jose tenk så morsomt det hadde vore om vi vinner våre to neste, og Liverpool taper poeng mot Everton neste mandag..
Jotun Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 Hvis Rafa fortsetter nå kan han få alvorlige problemer med FA...
Nutjob Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 (endret) Det hadde vore enormt. Om me vinn hengekampane vore, og ikkje rotar enormt mykje mot dei såkalla dårlege laga, trur eg me ligg veldig bra an. Forøvrig så er det faktisk stor sjanse for at Everton kan snike med seg poeng mot pool. Jotun: da gjenstår det og sjå kven som slepp unna straff, eller ikkje Dei har forøvrig ikkje løfta ein finger enda Endret 12. januar 2009 av Zaltatov
Jotun Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 http://www.ba.no/sport/fotball/internasjon...icle4043873.ece LOL!
archanios Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 Om vi fortsetter på ein måte som liknar på forestillinga i går, så bør vi faktisk kunne vinne 6 eller 7 av dei neste sju kampane våre. Feilskjær kan sjølvsagt skje, men skal vi vinne serien så må vi kunne forvente 3 poeng mot dei fleste av dei laga vi skal spele mot før vi går igang igjen med CL mot Inter. I samme periode skal Liverpool spele 5 PL kampar, mot mellom anna Everton heime, Wigan borte, Chelsea heime. Potensielt vanskelige kampar, sjølv om Liverpool sjølvsagt også kan finne på å vinne alle dei fem kampane i same periode. Ein får vel sjå no om dei klarar å ta steget tilbake mot Everton til helga, for mot Stoke var det ikkje spesielt imponerande. Det blir spennande å sjå kva som skjer utover. Eg trur Liverpool-Chelsea kan bli ein nøkkelkamp. taper Chelsea den, så kan ein kanskje hevde at dei er hekta av i gullkampen, sjølvsagt med forbehold om at resultat kan gå i deira favør både før og etter, mens det spørs korleis Liverpool vil takle eit eventuelt tap i den kampen
The Hoff Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 Man må digge Berba på det tredje målet. Han står lettere henslengt og uengasjert med armene i siden, før han plutselig smetter inn i en luke av perfekt størrelse
Corey Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 Jeg tippet faktisk før kampen at dette var kampen der Berba endelig kom til å spille opp mot det nivået vi vet han kan. Var faktisk ikke før etter kampen jeg ble gjort obs på min spådom at Berba var involvert i alle 3 målene Mål 1,stusset til Vidic.Mål 2,bommer såvid på headingen noe som forvirrer Terry.Mål 3,mål av Berba.Så må si meg fornøyd med den spådommen
Jotun Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 Hehe... Spesielt bommen på headingen Den var kalkulert og iskald. hehe
D'Amico Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 Man må digge Berba på det tredje målet. Han står lettere henslengt og uengasjert med armene i siden, før han plutselig smetter inn i en luke av perfekt størrelse Og hvem var det som laget den luken? Jo, Vidic
Jotun Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 Ja Vidic var ENORM i denne kampen. Den mannen er den helt klart suverent beste midtstopperen i England.
Corey Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 Hehe... Spesielt bommen på headingen Den var kalkulert og iskald. hehe Litt usikker på om den var så kalkulert.Jeg spør meg heller om han faktisk gadd å heade den
Ol'H Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 Ja Vidic var ENORM i denne kampen. Den mannen er den helt klart suverent beste midtstopperen i England. Beste taklende og møtende stopper. Rio er mye bedre å ta ut rom, og stå der han skal. Sammen er de best i verden, å den påstanden står jeg for. De er faktisk helt klart best i verden mot fysisk motstand.
The Hoff Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 (endret) http://www.dagbladet.no/2009/01/12/sport/p...erpool/4345272/ " Kanskje han fortsetter å snakke om Liverpool. Vi får se hva som skjer. Hvis han konsentrerer seg om fotball, vil vi konsentrere oss om fotball." Denne mannen bør seriøst sparke PR-avdelingen sin. Endret 12. januar 2009 av String-Emil
Latias Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 Er redd Wigan-kampen kan bli en slitekamp. Wigan har vunnet seks av de sju siste kampene sine.
Manx Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 Er vel kommentert før i tråden tror jeg, men han Begynner vel å føle presset tenker jeg. Noe sier meg at det kommer til å bli mange morsome uttalser fra Mr. Benitez fremover når vi nærmer oss mai
Latias Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 http://www.dagbladet.no/2009/01/12/sport/p...erpool/4345272/ " Kanskje han fortsetter å snakke om Liverpool. Vi får se hva som skjer. Hvis han konsentrerer seg om fotball, vil vi konsentrere oss om fotball." Denne mannen bør seriøst sparke PR-avdelingen sin. Satt sikkert med manus under intervjuet!
Manx Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 Satt sikkert med manus under intervjuet! Taleskriveren til George W. Bush er vel ledig i løpet av de neste 2 ukene eller noe sånt, han tar sikker på seg jobben han for å hjelp Benitez sånn at han ikke går på noen smeller...
Ol'H Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 http://www.dagbladet.no/2009/01/12/sport/p...erpool/4345272/ " Kanskje han fortsetter å snakke om Liverpool. Vi får se hva som skjer. Hvis han konsentrerer seg om fotball, vil vi konsentrere oss om fotball." Denne mannen bør seriøst sparke PR-avdelingen sin. Ja det er virkelig mye ironi og selvskudd i det han sier. Forsvarer klubben sin ved å angripe manageren til det andre laget, oh brother. http://www.skysports.com/story/0,19528,110...?20090112084709 I tillegg insinuerer han at FA er korrupt, å er på lag med United?! Mannen er jo sprøyte gal. Er det noen som ikke får lagt opp kampoppsett og suspensjoner så er det United. Du snakker om tosk. Mistenker at det ikke var nyrestein han hadde, men hjernedrypp.
Latias Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 (endret) Skjønner ikke hva BeniteS snakker om. Evra fikk jo nettopp fem kampers karantene! Vet ikke om jeg skal le eller gråte! Endret 12. januar 2009 av Latias
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå