Alastor Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Linjedommerens ansiktutrykk var Epic da. Som jeg lo. Han var redd han. Vel, han dømte jo helt feil, så han har driti seg ut. Flaks for han at vi putta på neste, for å si det sånn. Sinnsvak tabbe.
Latias Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Carvalho er en drittunge. På hver dødball holder han en eller annen spiller i trøya. Og så får Ronaldo gult kort for det. Bra gjort, Howard Webb!
Alastor Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Sa jeg noe annet? Nei, jeg bare bygger på det du sa
tc47 Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Fy faen. Takk. Elsker deg Vidic, du er så jævla elsk. Men hvorfor ble det annulering på scoring av Ronaldo? Irriterende faenskap + Ron ble snytt for straffespark. Bra det ble annulering. Mye deiligere å se Vidic score enn Ronaldo. Han avgjorde jo mot Sunderland også. Forbanna viktig mål det også, dette blir enda viktigere dersom vi vinner. Helvette for en spiller. Defensivt er han jo prikkfri også. Enig, herlig på denne måten
genser Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Dere, Manchester United er et fantastisk fotballag!
tc47 Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Carvalho er en drittunge. På hver dødball holder han en eller annen spiller i trøya. Og så får Ronaldo gult kort for det. Bra gjort, Howard Webb! Vet dere ikke? Howard Webb gir gult/rødt kort til Ronaldo på hver eneste mulighet
Nutjob Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 enig, alastor. Giggs har vist seg fram med gamle takter og spelare kjempebra. Igjen: VIDIC <3 Lykke til alle i hop! Chelsea skal gruses på OT.
Limbeck Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Er på mobilen på jobb. Vil bare si Jaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!
tc47 Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Jepp, Vidic er syk. Men bannes beste er Giggs, Park rett bak han.
2bb1 Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Ja FY FAEN Vidic er faen meg mitt største forbilde gjennom tidene. Så forbanna fortjent at vi leder!!!!!
D'Amico Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Satser på at Evra scorer nå. Det hadde vært konge
archanios Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Håper berre vi klarar å fokusere skikkelig gjennom heile 2.omgangen. Ikkje la Chelsea få overtaket og presse oss bakover. Når kortpasningsspelet vårt fungerer så skjerer vi rett gjennom midtbana og midtforsvaret deira, så det kan vi godt berre fortsette med.
Skavold Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Haha, jeg så ikke trikset til Rooney, jeg, og trodde annuleringen var rettferdig. Uansett; Ronaldo skulle hatt straffe, Carvalho er en drittsekk og jeg er helt i fistel etter to ordentlige mål på et lite minutt
Manx Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Giggs har vært strålende så langt, det er helt klart. Moro at vi gjør akkurat det samme som vi gjorde i sist sesong, tok også ledelsen like før pause. Så da er det jo bare å satse på et mål til som i fjor.
DJ_Dark Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Linjemannen skjønte ganske kraftig at han hadde tabbet seg ut ja.
Geir M Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Han linjedommern skulle jeg likt å spille poker mot
genser Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 (endret) Jeg vil ikke drive med mind games.. Jeg har lyst til å si noe, og alt jeg skal si er fakta. Målet var riktig annulert. Endret 11. januar 2009 av arehei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå