Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Skrevet
Linjedommerens ansiktutrykk var Epic da.

Som jeg lo. Han var redd han.

Vel, han dømte jo helt feil, så han har driti seg ut. Flaks for han at vi putta på neste, for å si det sånn. Sinnsvak tabbe.

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Sa jeg noe annet?

Skrevet

Carvalho er en drittunge. På hver dødball holder han en eller annen spiller i trøya. Og så får Ronaldo gult kort for det. Bra gjort, Howard Webb! ;)

Skrevet
Fy faen. Takk. Elsker deg Vidic, du er så jævla elsk. Men hvorfor ble det annulering på scoring av Ronaldo? Irriterende faenskap + Ron ble snytt for straffespark.

Bra det ble annulering. Mye deiligere å se Vidic score enn Ronaldo. Han avgjorde jo mot Sunderland også. Forbanna viktig mål det også, dette blir enda viktigere dersom vi vinner. Helvette for en spiller. Defensivt er han jo prikkfri også.

Enig, herlig på denne måten :D

Skrevet
Carvalho er en drittunge. På hver dødball holder han en eller annen spiller i trøya. Og så får Ronaldo gult kort for det. Bra gjort, Howard Webb! ;)

Vet dere ikke? Howard Webb gir gult/rødt kort til Ronaldo på hver eneste mulighet :)

Skrevet

enig, alastor. Giggs har vist seg fram med gamle takter og spelare kjempebra. Igjen: VIDIC <3

Lykke til alle i hop! Chelsea skal gruses på OT.

Skrevet

Håper berre vi klarar å fokusere skikkelig gjennom heile 2.omgangen. Ikkje la Chelsea få overtaket og presse oss bakover. Når kortpasningsspelet vårt fungerer så skjerer vi rett gjennom midtbana og midtforsvaret deira, så det kan vi godt berre fortsette med.

Skrevet

Haha, jeg så ikke trikset til Rooney, jeg, og trodde annuleringen var rettferdig. :p

Uansett; Ronaldo skulle hatt straffe, Carvalho er en drittsekk og jeg er helt i fistel etter to ordentlige mål på et lite minutt ;)

Skrevet

Giggs har vært strålende så langt, det er helt klart.

Moro at vi gjør akkurat det samme som vi gjorde i sist sesong, tok også ledelsen like før pause. Så da er det jo bare å satse på et mål til som i fjor.

Skrevet (endret)

Jeg vil ikke drive med mind games.. Jeg har lyst til å si noe, og alt jeg skal si er fakta.

Målet var riktig annulert.

Endret av arehei

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...