Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vel, skal man vinne serien, så må man ihvertfall slå topplaga.

Man MÅ vel strengt tatt ikke det. Vi har to poeng på de fire kampene mot Chelsea, Pool, Arsenal og Villa, og vi er likevel med helt i toppen.

Skrevet
Tror ikke denne kampen er avgjørende om hvem som vinner serien. Vi er fortsatt bare i januar. ;)

Kan fort bare skille et par poeng, og da har jo denne masse og si. Men det har jo alle kamper da :)

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet
Vel, skal man vinne serien, så må man ihvertfall slå topplaga.

Man MÅ vel strengt tatt ikke det. Vi har to poeng på de fire kampene mot Chelsea, Pool, Arsenal og Villa, og vi er likevel med helt i toppen.

Vis man MÅ det så er det jo litt dumt at dere har vunnet 0 av 3 topkamper så langt da.

Skrevet

Trur nok ikkje vi må vinne i dag for å ha sjansar vidare, men det vil heilt klart gje oss ein fordel både poengmessig og mentalt. Ein time igjen no...

Spent på å sjå kva lagopstilling vi går ut med.

Skrevet (endret)

Her er laget:

VDS

Neville

Evans

Vidic

Evra

Ronaldo

Fletcher

Goggs

Park

Rooney

Berbatov

Rio er visst ikke klar likevel :(

Edit:

Subs:

PIG

O’Shea

Anderson

Carrick

Scholes

Tevez

Welbeck

Endret av D'Amico
Skrevet

DER! blei eg gruelig skeptisk. Ingen Carrick, ingen Rio. Skeptisk til Giggs over Scholes på midten og Evans må også skjerpe seg litt i forhold til dei siste kampane.

Skrevet (endret)

Grrrr! Hvorfor Fletcher og Giggs (Goggs-vitsen er morsom, men nå ble jeg lei meg) på midten fra start?

edit: FLETCHER OG GIGGS??!! Ble på grensa til småhissig her nå. Skal Berbatov løpe ned til midtbanen for å legge passninger da kanskje.. Siden vi ikke har noen passningsleggere. Faen meg godt at Evra er tilbake, ellerså hadde dette vært dødfødt.

Endret av niko_90
Skrevet (endret)

Evans og Fletcher ja. Fletch fra start er imo en latterlig vurdering av SAF. Dette er i samme gate som Benitez i går.

Giggs er forøvrig greit, han har gode stikkere. Men Fletcher?!? Hell no

Endret av Don Vito Corleone
Skrevet

Skam av SAF å ha den sentrale midtbanen. Alt for å ikke starte med Anderson og Giggs istedenfor FLetch som har vært totalt håpløs de to siste mnd.

Skrevet
Evans og Fletcher ja. Latterlig vurdering av SAF. Dette er i samme gate som Benitez i går.

Rio og Carrick er tydeligvis skadet så da har han ikke noe valg desverre.

Skrevet
Evans og Fletcher ja. Latterlig vurdering av SAF. Dette er i samme gate som Benitez i går.

Rio og Carrick er tydeligvis skadet så da har han ikke noe valg desverre.

Setter både Anderson og Scholes fremfor Fletcher.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...