Krukmeister Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 (endret) Men glemmer ALDRI drittstraffen til Ronaldo heller. Han måtte bomme... Hehehe Såklart han måtte bomme. Jeg var også 100% sikker på at Nani kom til å bomme hvis han fikk sjansen, og jeg hadde fått rett hadde det ikke vært for at Cech er så jævlig dårlig på straffer. Endret 11. januar 2009 av Tobbe777
NightKeeper Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Husker tidligere i sesongen. Alle hadde trua på brua, men det ble 1-1. Sikker på at du ikke surrer? Var vel ikke mange som hadde trua på Brua etter å ha blitt slått av Liverpool helgen før.
DJ_Dark Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Husker tidligere i sesongen. Alle hadde trua på brua, men det ble 1-1. OOOOH ZHE RHYMES! Jeg har mer trua nå!
Don Vito Corleone Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 (endret) Kan også bli full utløsning for det offensive spillet våre. Har egentlig ingen kriterier, skuffende med tap. Men absolutt ikke kritisk. Har uansett stor tro på seier! Veldig positivt at Patrice Evra er tilbake sådan, Uniteds offensive spill har lidd stort under savnet av franskmannen. Det viktigste, tror jeg, er at United står i mot på dødball. Frykter styrken til spillere som Drogba, Kalou, Ballack (!), Terry osv. Klarer Ferdinand og Vidic og ordne opp her, tror jeg mye er gjort bakover faktisk. Chelsea mangler kreativitet fremover, og med farten United har i den bakre fireren, burde Chelsea være nokså ufarlige på kontringer. Dette har United i egne hender, nå må spillere som Ronaldo, Rooney, Berbatov og den sentrale midtbanen virkelig stå frem. Appropo den sentrale midtbanen, dette er en kamp for Scholes og Carrick. Jeg en stor fan av Anderson og ser gjerne at han kommer innpå om vi trenger mål, men han er for "hodeløs" til denne. Fletcher bør ikke starte han heller. Skulle han gjøre det, vil jeg bli særdeles skuffet. Mannen eier ikke krativitet fremover på banen og er som en dårlig replica av Carrick. Chelsea tåler nok ikke et tap, det gjør United. Sitter med følsen at Chelsea redder sesongen sin i ettermiddag, dessverre. PS: Jeg hadde ca 0.01% tro på poeng da jeg så lagoppstillinga på Brua. United hjemme og borte er jo også en helt annen historie. VDS Neville (Rafael blir en lettvekter i denne) - Ferdinand - Vidic - Evra Ronaldo - Carrick - Scholes - Park (Ta ut Bosingwa) Rooney - Berbatov Endret 11. januar 2009 av Don Vito Corleone
Ed Hunter Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Fire alarm disrupts Chelsea before Man U match MANCHESTER, England (AP) -Chelsea's preparations for Sunday's Premier League match at Manchester United were disrupted by an early-morning fire alarm at the team hotel. Manager Luiz Felipe Scolari and his players evacuated the premises with other guests at 7 a.m. (0700GMT) while firefighters searched the Manchester hotel. The Chelsea players spent around 50 minutes outside and in the lobby before being allowed to go back to their rooms ahead of the 4 p.m. kickoff at Old Trafford. The Blues can go within a point of leader Liverpool by beating the defending champions. kilde
Ol'H Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Sitter å mimrer her, faen som jeg savner en goalgetter. Eller jeg savner Solskjær, en som kunne komme inn å avgjøre når vi kastet bort sjanse etter sjanse. Som vi garantert kommer til å gjøre i ettermiddag. Har trua. Men jeg frykter klassespillerene på Chelsea. Er bare glad at Essien ikke spiller.
Windows8 Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Sitter å mimrer her, faen som jeg savner en goalgetter. Eller jeg savner Solskjær, en som kunne komme inn å avgjøre når vi kastet bort sjanse etter sjanse. Som vi garantert kommer til å gjøre i ettermiddag. Har trua. Men jeg frykter klassespillerene på Chelsea. Er bare glad at Essien ikke spiller. Sikker på at Essien ikke spiller?
archanios Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Ganske enig Don Vito, men Anderson har jo også vist i slike kampar tidligare, f.eks mot Liverpool og Arsenal at han kan gjere det veldig bra. Har jo tatt rotta på både Fabregas og Gerrard tidligare. Samtidig så er det heilt klart at om Scholes har en god dag, så vil vi tjene stort på pasningsfoten og det smått geniale fotballhovudet den mannen har. Trur nok også at Rafael kan bli litt lett i dag, men er samtidig litt redd for at den godaste Nev har begynt å bli litt tung i baken, og ikkje er heilt på det nivået han har vore tidligare. Det kan bli viktig at han får hjelp bakover om Chelsea kjører på med doblingar på kanten, og då får vi vel sett kor god arbeidsmoralen til Ron er om dagen. Gledar meg virkelig til denne kampen, men det er også sånne kampar som nesten alltid blir heilt forferdelige å sitte å sjå på.
kandinsky Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Don Vito: Amen. Ser gjerne Anderson på etterhvert, men ikke fra start. I sånne kamper er det greit med Neville (rutine), men jeg føler ikke vi har god nok backup på høyrebeck. Skulle gjerne hatt en Evra-klone på høyre og. Ed Hunter: Haaaha. Herlig Tenk så fælt Benitez hadde klagd om det hadde skjedd med han/Pool.
NightKeeper Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Sitter å mimrer her, faen som jeg savner en goalgetter. Eller jeg savner Solskjær, en som kunne komme inn å avgjøre når vi kastet bort sjanse etter sjanse. Som vi garantert kommer til å gjøre i ettermiddag. Har trua. Men jeg frykter klassespillerene på Chelsea. Er bare glad at Essien ikke spiller. Sikker på at Essien ikke spiller? Ja, han er ute i mange måneder.
Ol'H Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Sitter å mimrer her, faen som jeg savner en goalgetter. Eller jeg savner Solskjær, en som kunne komme inn å avgjøre når vi kastet bort sjanse etter sjanse. Som vi garantert kommer til å gjøre i ettermiddag. Har trua. Men jeg frykter klassespillerene på Chelsea. Er bare glad at Essien ikke spiller. Sikker på at Essien ikke spiller? Han har jo vært ute siden september, så er veldig sikker.
genser Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 (endret) Ser dere på C+? Morsomte fotballhomo jeg har sett på en god stund Endret 11. januar 2009 av arehei
Windows8 Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Tror Chelsea er ordentlig sultne nå etter tap både i PL og CL. Håper selvsagt vi vinner, men regner med uavgjort da begge lag er litt forsiktige. Skal uansett bli litt av en kamp.
Blax Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Fack, jeg er nervøs nå. Seier hadde vært så utrolig digg!
tc47 Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Enig Don Vito, håper vi stiller med det laget. Men jeg er redd for at Neville sliter i dag, men vi får bare se. Ellers er det faen SÅ herlig å ha Evra tilbake, deilig Scholes håper jeg selvfølgelig starter, og håper han har en bedre dag enn han hadde mot Derby. Har trua men jeg frykter det verste.
Windows8 Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Jeg liker å frykte det verste og heller bli overraska og glad, enn å være optimist og deretter bli skuffa.
Don Vito Corleone Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Håper gjestene i studio i dag er dårlige komikere, for det der var pinlig.
Sameboe Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Gleder meg å se hva vi greier mot Chelsea, jeg mener at vi tar serien vis vi vinner, og de tar den vis de vinner
Latias Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Tror ikke denne kampen er avgjørende om hvem som vinner serien. Vi er fortsatt bare i januar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå