Manx Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Er bare å se hvordan han kjeftet på lagkameratene i kampen mot Boro i FA cupen sist helg når de startet å legge seg bakpå på slutten Jeg prøvde å finne det på youtube, men fant noe helt annet i stedet som jeg heller vil se at han gjør igjen, han må bare få litt hjelp av et par ny lagkamerater for de to han får hjelp av her er jo borte. Carroll, Saha og Rooney, tre touch på ballen også ligger den i nota... Se filmen hos Youtube
Geir M Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 (endret) Haha Ferguson antyder at Liverpool ikke kommer til å takle presset. Rafa blir dritstresset, skriver syte-manus og spilller uavgjort mot Stoke før han fortsetter å syte enda mer. Eid. Endret 11. januar 2009 av Geir M
banansplitt™ Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 (endret) Da legger jeg meg snart. Hvem påtar seg ansvaret for å ringe og vekke meg i tide til kampen? Si her, så sender jeg mob nr på PM. EDIT: Neivel. Det har tydeligvis blitt sånn at vi ikke lenger gjør noe for våre medsupportere lenger? Endret 11. januar 2009 av Points
DJ_Dark Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Kan sende deg mld jeg, om du er våken enda. Men seriøst, jeg ler av Benitez nå. Han er virkelig på tur i skogen nå.
Limbeck Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Haha Ferguson antyder at Liverpool ikke kommer til å takle presset. Rafa blir dritstresset, skriver syte-manus og spilller uavgjort mot Stoke før han fortsetter å syte enda mer. Eid. Han satt faen meg der med et ark. Det er det jeg koser meg over, han har skrevet ned hva han skulle klage på
M_Jern93 Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 http://www.p4.no/story.aspx?id=272998 fantastisk:D
Jotun Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Han eg skulle se kampen med i dag kunne ikke se den før senere, noe som igrunn passer greit da eg hadde ting å gjøre i fem tiden. Så i dag blir det kamp i opptak. Av med mobil, ikke noe internett eller aviser eller noe som helst etter 17.00
Jotun Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 http://www.p4.no/story.aspx?id=272998 fantastisk:D Glemmer aldri redningen! Men glemmer ALDRI drittstraffen til Ronaldo heller. Han måtte bomme... Hehehe
Latias Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Men glemmer ALDRI drittstraffen til Ronaldo heller. Han måtte bomme... Hehehe Uten han hadde vi aldri kommet oss til finalen. Scorte jo til og med i finalen...
kandinsky Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Og uten bommen hadde jeg ikke fått en av mine beste fotballminner, ei heller hadde vi hatt en Viva John Terry-sang, vi hadde heller ikke fått sett den lange maska til Anelka, og vi hadde ikke fått nyti når VDS peker til venstre og slenger seg til høyre. Jeg er glad Ronaldo bomma. Han satt tross alt headingen i kampen
Jotun Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Jada Lim! Har ikke sagt noe på at han bommet. Men var så syyyykt typisk at Ronaldo bommet. OG var så sykt typisk at han skulle naute seg til å stoppe opp bare for å "hovere" litt... Han kunne scoret et helt vanlig mål
Latias Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Og uten bommen hadde jeg ikke fått en av mine beste fotballminner, ei heller hadde vi hatt en Viva John Terry-sang, vi hadde heller ikke fått sett den lange maska til Anelka, og vi hadde ikke fått nyti når VDS peker til venstre og slenger seg til høyre. Jeg er glad Ronaldo bomma. Han satt tross alt headingen i kampen Viva John Terry i dag! Gleder meg til kampen!
Don Vito Corleone Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Blir sikkert et antiklimaks av dimensjoner. En smått ufortjent 0-1 seier til Chelsea er min spådom.
tc47 Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Gleder meg nå, 3 timer. Men gruer meg veldig mye samtidig, for en stor kamp.
Ol'H Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Kan også bli full utløsning for det offensive spillet våre. Har egentlig ingen kriterier, skuffende med tap. Men absolutt ikke kritisk. Har uansett stor tro på seier!
Latias Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Jeg er nesten helt sikker på at det vil være en situasjon det vil bli snakk om i flere uker: Offisde-mål som blir tellende. Rødt kort. Feil idømt straffe. Mål på overtid.
Latias Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Husker tidligere i sesongen. Alle hadde trua på brua, men det ble 1-1.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå