SpencerReid Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 Enkelte her inne har en tendens til å være verdens smarteste. Angående Park, O´Shea og Fletcher syns jeg det er spillere vi absolutt trenger. Ikke i verdensklasse noen av de, men absolutt gode og sette innpå. Kan være enig i at de ikke burde være i noen startellever noen av de igrunn. Har fortsatt ikke skjønt hvordan Anderson kan sitte på benken fordi Fletcher spiller. Fordi Fletcher er en bedre spiller atm? Rote i vepsebolet, i know
kandinsky Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 (endret) Enkelte her inne har en tendens til å være verdens smarteste. Ja dette gjelder ikke meg hvertfall! Eg vet om hvertfall tre som er smartere! ... men på humor scorer du høyt. Nei dette har irritert meg litt i det siste! Scholes Carrick og Anderson burde etter min mening være de soleklare førstevalgene! 5 på midtbanen? Eller Scholes som ving? edit: Er trøtt. Skjønner nå at du sikkert mente at vi alltid burde bruke en av de tre Endret 2. januar 2009 av niko_90
kandinsky Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 Enkelte her inne har en tendens til å være verdens smarteste. Angående Park, O´Shea og Fletcher syns jeg det er spillere vi absolutt trenger. Ikke i verdensklasse noen av de, men absolutt gode og sette innpå. Kan være enig i at de ikke burde være i noen startellever noen av de igrunn. Har fortsatt ikke skjønt hvordan Anderson kan sitte på benken fordi Fletcher spiller. Fordi Fletcher er en bedre spiller atm? Rote i vepsebolet, i know Feil. Anderson har hadde noen fantastisker kamper med brilliant spill, for å så bli satt rett ut. Kan hende det har vært at han var lett skada eller valgte å stå over selv (reise etc.), men jeg har hvertfall ikke hørt noe. Anderson er en kreativ ressurs vi trenger på midtbanen. Fletcher er helt ubrukelig kreativt i forhold til Andy
Jotun Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 ... men på humor scorer du høyt. Takk! Men sitter med en ekkel følelse av ironi 5 på midtbanen? Eller Scholes som ving? edit: Er trøtt. Skjønner nå at du sikkert mente at vi alltid burde bruke en av de tre Siste der ja.... Eller som TomHel sier. Veksle litt... Men ikke for mye!
SpencerReid Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 Enkelte her inne har en tendens til å være verdens smarteste. Angående Park, O´Shea og Fletcher syns jeg det er spillere vi absolutt trenger. Ikke i verdensklasse noen av de, men absolutt gode og sette innpå. Kan være enig i at de ikke burde være i noen startellever noen av de igrunn. Har fortsatt ikke skjønt hvordan Anderson kan sitte på benken fordi Fletcher spiller. Fordi Fletcher er en bedre spiller atm? Rote i vepsebolet, i know Feil. Anderson har hadde noen fantastisker kamper med brilliant spill, for å så bli satt rett ut. Kan hende det har vært at han var lett skada eller valgte å stå over selv (reise etc.), men jeg har hvertfall ikke hørt noe. Anderson er en kreativ ressurs vi trenger på midtbanen. Fletcher er helt ubrukelig kreativt i forhold til Andy Greit nok med kreativitet, men med Fletch får vi da stabilitet. Men Anderson veit man aldri om man får fugl eller fisk. Umulig å forholde seg til. Edit: Hørt det før?
Latias Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 Hva faen er Saha lagd av? Blir jo skadet hver uke...
Jotun Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 Nææææh... For meg forklarte det faktisk litt av hvert eg har lurt på vedrørende brukeren!
Ol'H Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 Før denne sesongen sa Brown at han ønsket seg førstelagspill, han ble lovet dette. Men i starten av denne sesongen ble Evans foretrukket foran han, og Raphael satt på høyreback selv om Brown var skadefri. Om ikke noe endrer seg når han kommer tilbake fra skade tror jeg han vil flytte på seg. Selvfølgelig vil jeg ikke bli kvitt Englands tredje beste stopper, men han vil ha førstelag spill. Å slik Evans og Raphael spiller nå ser det stygt ut for han. Før han ble skadet spilte han 6 av sesongens 14 første kamper. En av dem som stopper, resten på høyreback. Neville spilte også 6, mens Rafael spilte 3 av dem. (Regnestykket går ikke opp fordi Brown spilte midtstopper i en kamp Rafael var høyreback.) Så å si at Rafael ble foretrukket foran ham på backen blir litt feil. - Noen er kanskje overrasket over at jeg har valgt Rafael fremfor Wes Brown og Gary Neville ved flere anledninger denne sesongen, men jeg føler at gutten har noe helt spesielt ved seg. Herlig når Gud selv bekrefter det jeg sier
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 Hahaha, han er like mye Gud som Louis Saha.
SpencerReid Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 Herlig når Gud selv bekrefter det jeg sier Ser ikke hva Fowler har noe med dette å gjøre? :!: Jeg lo
D'Amico Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Før han ble skadet spilte han 6 av sesongens 14 første kamper. En av dem som stopper, resten på høyreback. Neville spilte også 6, mens Rafael spilte 3 av dem. (Regnestykket går ikke opp fordi Brown spilte midtstopper i en kamp Rafael var høyreback.) Så å si at Rafael ble foretrukket foran ham på backen blir litt feil. - Noen er kanskje overrasket over at jeg har valgt Rafael fremfor Wes Brown og Gary Neville ved flere anledninger denne sesongen, men jeg føler at gutten har noe helt spesielt ved seg. Herlig når Gud selv bekrefter det jeg sier Ingen kan motsi Gud, selv om jeg har tallene på min side. You win.
2bb1 Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Var det ikke noen som sa at Chelsea ventet i neste kamp? Jeg ser bare Southampton og Derby jeg?
Jotun Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Oki! Takk Snikaz! Det oppklarte det meste! Godt forklart! Var det ikke noen som sa at Chelsea ventet i neste kamp? Jeg ser bare Southampton og Derby jeg? Neste PL kamp er Chelsea...
SniKaZ Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Oki!Takk Snikaz! Det oppklarte det meste! Godt forklart! Ironi? Manchester har vell to ganske tøffe kamper mot blandt annet Chelsea og Liverpool tror jeg.
2bb1 Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Oki!Takk Snikaz! Det oppklarte det meste! Godt forklart! Var det ikke noen som sa at Chelsea ventet i neste kamp? Jeg ser bare Southampton og Derby jeg? Neste PL kamp er Chelsea... Åh, to cup-kamper nå altså.
kandinsky Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 (endret) Manchester har vell to ganske tøffe kamper mot blandt annet Chelsea og Liverpool tror jeg. Liverpool er 14. Mars. Endret 3. januar 2009 av niko_90
Windows8 Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Er ikke så veldig vanskelig å sjekke på United.no.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå