Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Skrevet
Gleder meg til neste Manchester-besøk. Da skal Michael Shields-sangen runge utover hele Bishops.

Dette oppsumerer hvilken gjeng idioter dere er.

Fuck you and have a nice day :)

Lurer på hvem som er idioten her? Han som forsvarer en drapsmann, eller han som ikke gjør det?

Flott generalisering forresten, du trenger ikke å la dette gå utover andre enn Points og undertegnede.

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

En drapsmann? Det er kanskje en fordel å vite hva du snakker om før du snakker om det? Det er tross alt et sensitivt tema du er inne på. På den andre siden gjør du det lett for oss som vet hva saken dreier seg om å drite fullstendig i ditt synspunkt.

Skrevet
Gleder meg til neste Manchester-besøk. Da skal Michael Shields-sangen runge utover hele Bishops.

Dette oppsumerer hvilken gjeng idioter dere er.

Fuck you and have a nice day :)

Morsomt. Her sitter du og forsvarer en drapsmann og kaller oss idioter?

Skrevet (endret)
En drapsmann? Det er kanskje en fordel å vite hva du snakker om før du snakker om det? Det er tross alt et sensitivt tema du er inne på. På den andre siden gjør du det lett for oss som vet hva saken dreier seg om å drite fullstendig i ditt synspunkt.

Var bare jeg som blingset litt. Voldsmann var det.

Så på grunnlag av den tabben der så skal det være et bevis på at jeg ikke vet hva jeg prater om? Patetisk av The Kop å støtte voldsmenn. Jeg vet like mye om saken som deg, så gi faen med hoveringen din.

Og ikke prøv å slette det der engang moderator....

Endret av NightKeeper
Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet (endret)

Ble du brydd av at jeg gjorde et nummer ut av forskjellen på voldsmann og drapsmann? For min del er det greit at ting settes på spissen for å understreke et poeng, men slutt å drit deg ut.

Edit: Selvfølgelig sletter jeg ikke innlegg i diskusjoner jeg selv er involvert i. Da hadde jeg vunnet alt. Og ikke lært noen ting.

Endret av Slettet+9817234daf
Skrevet (endret)

Jeg aner ikke om han er uskyldig, men det hører med til historien at en annen engelsk(?), hvertfall brite tilstod at det var han som var skyldig.

Men det visste du vel sikkert akkurat som du visste at det var snakk om vold, ikke drap.

Endret av bruno99
Skrevet

Ble du brydd av at jeg gjorde et nummer ut av forskjellen på voldsmann og drapsmann? For min del er det greit at ting settes på spissen for å understreke et poeng, men slutt å drit deg ut.

Nei, som sagt, det var jeg som surret. Men det er ikke relevant. Skal det liksom være et holdbart argument at han ikke er en drapsmann? Han er en voldsmann, og handlingen kunne godt drept.

Vet ikke helt hvem som driter deg ut her jeg?

Jeg aner ikke om han er uskyldig, men det hører med til historien at en annen engelsk(?), hvertfall brite tilstod at det var han som var skyldig.

Som sagt, den historien er like tynn som suppe.

Men det visste du vel sikkert akkurat som du visste at det var snakk om vold, ikke drap.

Ah, herlig og bitter sarkasme der. Hadde du lest på forrige side, så har jeg nevnt den saken og betvilt dens holdbarhet. Så gi faen i å komme her med slikt snevert piss.

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet (endret)

Uskyldig til det motsatte er bevist. Sånn fungerer samfunnet. Jeg foretrekker å forholde meg til det.

Endret av Slettet+9817234daf
Skrevet

Uskyldig til det motsatte er bevist. Sånn fungerer samfunnet. Jeg foretrekker å forholde meg til det.

Han er dømt for drapsforsøk. Gud bedre....

Skrevet

NightKeeper: Du behøver ikke å tro historien hans, men å skrive at du skal synge mot han neste gang du er på OT er bare jævlig usmakelig å skrive. Jeg tror ingen her tviler på at du hater Liverpool, men ikke la det gå utover andre enn laget, ellers er du faen ikke bedre enn voldelige supportere som tror fotball handler om hat og vold.

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Beklager. Jeg ante ikke at alle juryavgjørelser bekreftet sannheten.

Skrevet
NightKeeper: Du behøver ikke å tro historien hans, men å skrive at du skal synge mot han neste gang du er på OT er bare jævlig usmakelig å skrive. Jeg tror ingen her tviler på at du hater Liverpool, men ikke la det gå utover andre enn laget, ellers er du faen ikke bedre enn voldelige supportere som tror fotball handler om hat og vold.

Ble du sur nå, fordi du prøvde å gjøre meg til latter i ditt forrige innlegg, mens jeg hadde skrevet om historien i to vidt forskjellige innlegg på forrige side? :)

Har du noe imot at jeg med stemmer i på "Michael Shields got 10 more years", neste gang jeg avlegger Bishop Blaize et besøk?

Beklager. Jeg ante ikke at alle juryavgjørelser bekreftet sannheten.

Så du sår tvil ved så og si alle domavgjørelser?

Skrevet (endret)

Dette er 100% riktig.

Man er uskyldig til det motsatte er bevist. En slik sak blir bevist i en rettsak. Blir man dømt i en rettsak er man skyldig. Med andre ord:

Man er uskyldig til man er DØMT. Er man dømt er man skyldig til det motsatte er bevist... Altså en anke...

That's life, til og med for en liverpool supporter.

Endret av Jotun
Skrevet

NightKeeper: Nei, det var ikke derfor jeg ble sur. Jeg blir sur fordi du prøver å provosere og klarer det. Jeg bør antagelig ikke bry meg, men det er ikke lett.

Fint om du svarer på posten min og ikke går på person også.

Skrevet

Bruno: Det eneste som er usmaklig er å stille opp med tskjorter der man ønsker å befri en dømt voldsmann som med svært små marginer kunne vært en drapsmann.....

Å synge at man ønsker at duden skal få noen år ekstra er ikke usmakelig... Men det er kanskje ikke nødvendig det heller...

Skrevet
NightKeeper: Nei, det var ikke derfor jeg ble sur. Jeg blir sur fordi du prøver å provosere og klarer det. Jeg bør antagelig ikke bry meg, men det er ikke lett.

Fint om du svarer på posten min og ikke går på person også.

Finnes vel ikke mange lag som bare synger om sitt eget lag, slik er det med rivalisering. Lev med det. Jeg kan vel nevne at "We won it three times..." runget over Old Trafford i seriestarten i august. Er alle disse som sang dette idioter?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...