Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har telt 4-3 i sjanser favør Manchester United jeg. Dette er da ifølge Vg-live :p

Men, med 9 mann hadde derre ikke vunnet =b Så, jeg syns synd på stoke

6-14 i goal attempts en god stund før scoringa.

Skrevet

Syntes ikke det er spesielt fortjent nei. All ære til The Mighty Potters for hvor hardt de har kjempet i dag. Flott at klovnen Ronaldo får smake. Fyr han ned.

"Singing when they're winning" passer for øvrig bra til United's fans.

Skrevet
Syntes ikke det er spesielt fortjent nei. All ære til The Mighty Potters for hvor hardt de har kjempet i dag. Flott at klovnen Ronaldo får smake. Fyr han ned.

Du min venn, er patetisk. Troll.

Skrevet (endret)

Jeg er glad det ikke finnes mange sånne som deg.

Noe sier meg at du ikke har sett mange United-kamper, og ingen Pool-kamper.

Endret av D'Amico
Skrevet

Å så fantastisk vittig du er. Utdyp det, er du snill. Fordi jeg ikke sympatiserer med Ronaldo og hans skuespill, er jeg patetisk? Fordi jeg beundrer hvor hardt Stoke kjemper mot United, så er jeg et troll?

United har hatt sine sjangser, det har Stoke også, så jeg aksepterer greit at United vinner, men surt er det, for min del.

Skrevet (endret)
Så jævlig ufortjent!

Ufortjent?!!!!!

Japp, og det er ikke for å trolle jeg sier det heller, for jeg synes faktisk uavgjort hadde vært et mye mer fair resultat. Dere har spilt jævlig dårlig offensivt og halvparten av spillerne deres går bare rundt å sutrer og kommer med etterslengere. Rooney skulle hvertfall hatt rødt. Stoke har dessuten hvert farlig frempå en del ganger, og absolutt ikke gjort seg bort, men datt av med en gang de fikk det røde. Men det skal også sies at Tevez ble feilaktig avblåst når han var alene gjennom da. Gratulerer, jeg mener det er ufortjent, men sånn er det. :)

Edit: Merk at jeg sier ikke at Stoke burde vunnet, men synes helt klart de hadde fortjent 1 poeng.

Endret av ErlendRU
Skrevet

Å så fantastisk vittig du er. Utdyp det, er du snill. Fordi jeg ikke sympatiserer med Ronaldo og hans skuespill, er jeg patetisk? Fordi jeg beundrer hvor hardt Stoke kjemper mot United, så er jeg et troll?

United har hatt sine sjangser, det har Stoke også, så jeg aksepterer greit at United vinner, men surt er det, for min del.

Fordi du ønsker andre spillere skadet. Latterlig og mindreverdig.

Så jævlig ufortjent!

Ufortjent?!!!!!

Japp, og det er ikke for å trolle jeg sier det heller, for jeg synes faktisk uavgjort hadde vært et mye mer fair resultat. Dere har spilt jævlig dårlig offensivt og halvparten av spillerne deres går bare rundt å sutrer og kommer med etterslengere. Rooney skulle hvertfall hatt rødt. Stoke har dessuten hvert farlig frempå en del ganger, og absolutt ikke gjort seg bort, men datt av med en gang de fikk det røde. Men det skal også sies at Tevez ble feilaktig avblåst når han var alene gjennom da. Gratulerer, jeg mener det er ufortjent, men sånn er det. :)

Hvorfor mener du at det er ufortjent når Tevez ble fradømt et mål?

Ellers. Håper Rooney og Ronaldo får noen straffer fra FA. De kan faen ikke gå rundt slik og oppføre seg. De trenger faenmeg disisplin.

Skrevet (endret)

Fordi du ønsker andre spillere skadet. Latterlig og mindreverdig.

Hehe, jeg skriver kanskje ting litt på spissen akkurat nå, du behøver ikke tolke meg ordrett, men det er selvfølgelig opp til deg. Var kanskje dumt av meg å stikke mitt "trollete" hode inn i denne tråden for å lire av meg mine meninger; jeg vet at det er en del hårsåre United supportere der ute.

Håper seieren smaker.

Latterlig, mindreverdig, patetisk og troll - signing out.

Endret av lurvefranzen
Skrevet

Jeg synes forsåvidt det er fotjent med tre poeng til oss, Stoke spiller med 4 defensive midtbanespillere, og de eneste farlighetene de kom med var kontringer.

Men, vi suger fortsatt offensivt. Folk klager på Tevez, jeg klager på Rooney. Han er treg, dårlig med ball og dårlig til å posisjonere seg. Ronaldo var, som vanlig denne sesongen, forferdelig.

Skrevet

Stoke sparker ihjel en fotball kamp. Å har null interesse for og spille fotball, sjansene de får kommer etter tabber hos United. At United skaper lite mot et lag som skyver og albuer mer enn de takler er ikke så merkelig. Så å si at det er ufortjent? Vel at Liverpool leder ligaen er isåfall tidenes ran.

Vær så snill å pakk trollesekken og bli seriøs.

Rooney kunne gått fått straff for den albuen i det øyeblikket, men blir han straffet nå er det kun siden han heter Rooney.

Skrevet
Så jævlig ufortjent!

Ufortjent?!!!!!

Hvorfor mener du at det er ufortjent når Tevez ble fradømt et mål?

Ellers. Håper Rooney og Ronaldo får noen straffer fra FA. De kan faen ikke gå rundt slik og oppføre seg. De trenger faenmeg disisplin.

Fordi jeg synes Stoke var helt på høyde med dere store deler av kampen og dere var jævlig dårlige. Hadde dere spilt som vi kjenner dere for å spille hadde dere vunnet dette lett og fortjent og det hadde jeg ikke hatt noen problemer med å innrømme.

Dessuten liker jeg jo ikke at dere vinner, det er det jo bare å innrømme med en gang. :)

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Stoke spilte som Stoke og folk blir overasket.

Stoke gjør akkurat det samme idag som de gjorde mot Arsenal og Liverpool.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...