Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-EIV2CS
Eller at han faktisk ikke er skadet, han bare trodde det pga. han hadde løpt litt og da føltes beinet annerledes ut enn det han var vant med.
Berba hadde løpt fra deg anyday :)
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå er ikke Berba den raskeste på United kanskje, men han har mange andre egenskaper. Han er flink med hode, pasninger og spesielt demping av ballen, dessuten er han smart på banen :)

Og den sykeste avvenningen nede på kanten mot West Ham :p

Ja, den var rett og slett syk! Hadde jeg ikke regnet med :p

 

Digg å se et par sånne iblant.

Lenke til kommentar
buhu.. jeg får ikke sett den, får ikke tatt på meg hellig-drakta mi. MEN jeg håper virkelig at det spiller ingen rolle ass.

Tok ikke den siste setninga helt :p

 

det er slik at jeg er overtroisk, manutd har vunnet sine kamper når jeg har hatt på meg den hvite drakta på skjønner du ;)

Lenke til kommentar
buhu.. jeg får ikke sett den, får ikke tatt på meg hellig-drakta mi. MEN jeg håper virkelig at det spiller ingen rolle ass.

 

 

 

Skjønner ikke helt dette! Skal du besøke kongen? For ellers ser eg ingen som helst grunn til at du ikke skal ha på deg den kvite drakta!!!!!

 

Oh neinei... det er sånn fotballcup i lillehammer til helgen, i og med united kampen går 1830, da er vi midt i bankett. jeg kan dog ikke skille meg ut fra dress og united trøye på vel?

Lenke til kommentar
buhu.. jeg får ikke sett den, får ikke tatt på meg hellig-drakta mi. MEN jeg håper virkelig at det spiller ingen rolle ass.

Tok ikke den siste setninga helt :p

 

det er slik at jeg er overtroisk, manutd har vunnet sine kamper når jeg har hatt på meg den hvite drakta på skjønner du ;)

Men når de har på de blåe draktene, UFF av meg!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...