Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Ser at ingen har nevnt hvor syk Carrick var i går for England. Han har blitt kåret som banens beste av en nationwide BBC vote også: http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/i...als/6447317.stm (Litt under Downing nå ja, wtf? Jeg så kampen og Downing var grei nok ja, men ihvertfall ikke banens beste. Upson og Carrick var fantastiske)

 

Capello kan vel ikke ta han ut nå selvom han må lage plass til Barry (som var på plass i går) og de som er skadet (Gerrard/Lampard). Vanskelig for Capello nå, men jeg så England kampen; og fy faen som Carrick presterer. :)

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
England har veldig gode sentrale midtbanespillere, vanskelig valg for Capello hvem han skal velge eller vrake.

 

Ja kan se for meg tiden til Lampard redusert litt nå.

 

For min del kan Capello sette ut alle United-spillerne.

 

Ja, det er en annen ting. Men jeg snakker bare om hvor bra en av våre spillere spilte i går i en fotballkamp mot et bra lag. Og det er viktig i seg selv det også.

Lenke til kommentar
Anderson har jo vært helt nede i Brasil, så han er litt sliten.

I tillegg til han, kan du legge til Ronaldo, Nani og Manucho. Ronaldo tror jeg spiller selv om han har vært på langtur, mens Nani håper jeg tar den ene plassen på benken. Av de på topp tviler jeg Berbatov blir klar, så får håpe Rooney er fit for fight.

Lenke til kommentar
Anderson har jo vært helt nede i Brasil, så han er litt sliten.

I tillegg til han, kan du legge til Ronaldo, Nani og Manucho. Ronaldo tror jeg spiller selv om han har vært på langtur, mens Nani håper jeg tar den ene plassen på benken. Av de på topp tviler jeg Berbatov blir klar, så får håpe Rooney er fit for fight.

 

Wazza er fit for fight om Berba er ute. Egentlig, så ville jeg definert Wazza som fit for fight generelt sett! :)

 

(Jeg vet du snakket om at han har vært skadet/syk, men :p)

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Anderson har jo vært helt nede i Brasil, så han er litt sliten.

I tillegg til han, kan du legge til Ronaldo, Nani og Manucho. Ronaldo tror jeg spiller selv om han har vært på langtur, mens Nani håper jeg tar den ene plassen på benken. Av de på topp tviler jeg Berbatov blir klar, så får håpe Rooney er fit for fight.

 

Har en følelse at Nani stiller på Villa Park men vil helst se Park (ble mye Park her :p). Sier dette siden Nani ikke var involvert i kampen for Portugal, men ja, vi får bare vente og se.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...