Raste Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 (endret) http://united.no/united/nyheter/nyheter/foerste_sommerkjoep Endret 13. juni 2008 av Raste
The Hoff Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 Først sier du at Villa aldri kommer, så sier du at det er en god sjangs fot at han kommer og vil styrke dere Hvor skrev jeg at det var en god sjanse for at han kommer til oss? Du skriver at Villa aldri kommer, så skriver du at det er god sjangs for at 1 eller 2 klassespillere kommer, gitt salg av masse dritt. Så spørs det da om du vil kalle Villa en klassespiller. Uansett, så er dette en drittdiskusjon på linje med hvem som har pult flest damer (dog mindre interessant).
Jørgen Skrevet 14. juni 2008 Skrevet 14. juni 2008 Petrucci virker som et godt kjøp, og hvem trenger virkelig den neste Gerrard (Aaron Ramsey) hvis vi får den neste Totti!
RyanReynolds Skrevet 14. juni 2008 Skrevet 14. juni 2008 Petrucci virker som et godt kjøp, og hvem trenger virkelig den neste Gerrard (Aaron Ramsey) hvis vi får den neste Totti! Ramsey var vel en ny Paul Scholes, men greit, vi kan ta en ny Totti i stedet for. Et lite plaster på såret.
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 14. juni 2008 Skrevet 14. juni 2008 Den nye, den nye.... Valeri Bojnov(leif) var en gang den nye Rooney.
Limbeck Skrevet 14. juni 2008 Skrevet 14. juni 2008 (endret) Jeg har sagt det i snart to år. Få tak i David Villa. Han står ikke noe tilbake for Torres David Villa blir svindyr men så driter han gull også Endret 14. juni 2008 av Limbeck
Loffen1 Skrevet 14. juni 2008 Skrevet 14. juni 2008 Jeg har sagt det i snart to år. Få tak i David Villa. Han står ikke noe tilbake for Torres David Villa blir svindyr men så driter han gull også det er ikke akkurat det han har driti i Valencia drakta i år Uansett, er helt enig. David Villa er spissen som kan gjøre det vi er ute etter, skåre de forbanna Enkle måla!
Limbeck Skrevet 14. juni 2008 Skrevet 14. juni 2008 Jeg har sagt det i snart to år. Få tak i David Villa. Han står ikke noe tilbake for Torres David Villa blir svindyr men så driter han gull også det er ikke akkurat det han har driti i Valencia drakta i år Uansett, er helt enig. David Villa er spissen som kan gjøre det vi er ute etter, skåre de forbanna Enkle måla! Nja, han har ikke vert dårlig heller.
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 14. juni 2008 Skrevet 14. juni 2008 Det er ganske vanskelig å spille bra når alle rundt deg suger ball.
PsychoDevil98 Skrevet 14. juni 2008 Skrevet 14. juni 2008 Syntes David Silva var like interessant i Sverige-kampen, da som en kantløsning.
Loffen1 Skrevet 14. juni 2008 Skrevet 14. juni 2008 (endret) Syntes David Silva var like interessant i Sverige-kampen, da som en kantløsning. kantspillere er jo virkelig noe vi trenger Jeg har sagt det i snart to år. Få tak i David Villa. Han står ikke noe tilbake for Torres David Villa blir svindyr men så driter han gull også det er ikke akkurat det han har driti i Valencia drakta i år Uansett, er helt enig. David Villa er spissen som kan gjøre det vi er ute etter, skåre de forbanna Enkle måla! Nja, han har ikke vert dårlig heller. Nei, men som sagt, skal vi betale 350/400 mill (det er noe slikt vi må ut med), så forventer man også at spilleren hever laget. Mener på ingen måte at Villa har vært altfor ineffektiv i valencia drakta (skåret vell 18 mål). Endret 14. juni 2008 av Loffen1
d'espresso Skrevet 14. juni 2008 Skrevet 14. juni 2008 25 mill? Lykke til med den xD Med mindre du mener pund, da ..
Sir Game Skrevet 14. juni 2008 Skrevet 14. juni 2008 Long time no see foaks Silva kan SAF kjøpe spørr'u meg. Har likt han lenge og dette EM har ikke akkuratt fått meg til å skifte mening.
d'espresso Skrevet 14. juni 2008 Skrevet 14. juni 2008 Pund ja???? Var kroner i innlegget før, så kom du med pund, blei bare litt forvirra.. Stememr ja for Silva i Manu-trøye, jeg og
Sameboe Skrevet 14. juni 2008 Skrevet 14. juni 2008 Synd at vi ikke har fått se Huntelaar enda :/ men gjør det noe når resten av laget spiller fantastisk... Fikk lyst på å hente ruud tilbake jeg, eller Villa
Limbeck Skrevet 14. juni 2008 Skrevet 14. juni 2008 Synd at vi ikke har fått se Huntelaar enda :/ men gjør det noe når resten av laget spiller fantastisk... Fikk lyst på å hente ruud tilbake jeg, eller Villa Så dere den geniale headingen til Ruud?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå