Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

*Stikke opp og hente seg mye brus*

15 min til kamp/reprise på tv2 :D

Skrevet (endret)

Ronaldo viser at han kan spille hvor som helst i kveld. Han er beste spilleren i kvelden, det er sikkert.

Endret av Alastor
Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

Vi har en eller annen viasat pakke, men jeg fant den faen ikke. Zappa gjennom kanalene fem ganger.

Portugalkampen var tre hundre ganger mer spennende enn Tjekkia-kampen.

Og gullgutten vår viser store takter :D

Skrevet

Nei, du tuller?

Jeg kjedet meg endel under Portugal kampen, 1.omg var jo død. I Sveits kampen så var jo det litt meree trykk osv.

Skrevet

Noen spillere som imponerte dere igår i EM matchene, likte det beste man så av Behrami og Frei. Kanskje de kunne tatt seg godt ut i United, synd at Frei er så lik Rooney og Tevez i spillestilen

Skrevet
Enig, Sveits kampen var faktisk mer spennende og mye mer underholdning! :) Hvor får du svensk TV4 da Raste? :)

Vetta faen, var borte i går hos besteforeldrene mine. Så jeg så kampen der, eller hadde jeg sett den hjemme på TV2 sport Euro kanalen :)

Noen spillere som imponerte dere igår i EM matchene, likte det beste man så av Behrami og Frei. Kanskje de kunne tatt seg godt ut i United, synd at Frei er så lik Rooney og Tevez i spillestilen

Frei er ute av resten av EM :(

Skrevet

Åja daså :p Sant det! Gleder meg mest til Kroatia kampen faktisk i dag, jeg skal heie på dem mest. De er utd for meg nå i EM, vet ikke hvorfor :grin:

Skrevet (endret)

Jah, har mye jeg skulle sagt om Behrami, men skal gjøre saken liten: Han er en simpel Rotte.

Frei derimot er en sympatisk og en skikkelig lur spiller, men han er dessverre ikke god nok.

Den eneste jeg tror kan ha noe å gjøre hos United er vell Barnetta, med det vanskelige fornavnet (Tranquillo) :roll: , ihvertfall på benken :p

Han har ihvertfall vist svært lovende takter i Leverkusen.

Endret av Giallorossi
Skrevet (endret)

Jeg også. Lahm er jo syykt rask. Mye raskere enn jeg trodde. Er Podolski en ren spiss eller en offansiv spiller som spiller overalt framme på banen?

Edit: 70 innlegg! :)

Endret av Aye
Skrevet (endret)

Han er opprinnelig spiss, men har spilt en del på venstrekanten også. Er jo venstrebeint, men han er best helt på topp.

Endret av magnusK*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...