Sinvano Skrevet 4. oktober Skrevet 4. oktober God 1 omg, nå må bare gjøre en like god 2 omg så drar de dette lett i mål.
ReaveЯ Skrevet 4. oktober Skrevet 4. oktober Bra omgang, må bare fortsette slik i andre og ikke tulle det til nå! Lammens virker god og trygg i de få situasjonene han har vært i hvertfall. Digg med Sesko mål!
Jotun Skrevet 5. oktober Skrevet 5. oktober Måforskjell de siste årene. City og United. Hvis man tar de siste 5 årene totalt så er det direkte skremmende forskjeller.
Snikpellik Skrevet 8. oktober Skrevet 8. oktober Deilig dritkjedelig andreomgang mot Sunderland. Lenge siden sist jeg aldri følte at seieren var noe som helst truet i løpet av kampen. Mye å like i den kampen. Sesko sitt samarbeid med de to tierne, Amad, og Mbeumos gode link og hvordan vingbackene ble brukt. Lammens hadde en utstråling jeg likte, han virker selvsikker og trygg bortsett fra i den ene situasjonen. Landslagspausen kommer litt ubeleilig, siden Liverpool er i så dårlig form. Står uansett på United. Klarer de å sette sammen to gode prestasjoner på rad? Forventer ikke seier på Anfield, men om de klarer å bygge videre på det vi så mot Sunderland vil det være fremgang.
Jotun Skrevet søndag kl 16:06 Skrevet søndag kl 16:06 Mye rævva forsvarsspill og mye flaks Samt uflaks at de ikke leder mer...
VifteKopp Skrevet søndag kl 16:21 Skrevet søndag kl 16:21 (endret) God første omgang. Endret søndag kl 16:21 av VifteKopp
VifteKopp Skrevet søndag kl 16:24 Skrevet søndag kl 16:24 Dog, forsvaret er veldig treigt og det skal ikke så mange presise baller over Maguire før de scorer 2.
ProphetSe7en Skrevet søndag kl 16:49 Skrevet søndag kl 16:49 Gir fra oss ballen altfor lett. For stor avstand i laget når vi prøver oss på høyt press, som gjør det svært enkelt å spille seg forbi. Bare spørsmål om tid før Liverpool putter nå. Forstår ikke helt det bytte av Amad
ProphetSe7en Skrevet søndag kl 17:02 Skrevet søndag kl 17:02 (endret) Blir totalt overkjørt her nå. Håpløst å se på Flere stygge balltap fra Bruno nå. Endret søndag kl 17:05 av ProphetSe7en
Whiteshit Skrevet søndag kl 17:08 Skrevet søndag kl 17:08 (endret) Ser likevel ut som pool kan holde på i 2 mnd og aldri klare å omsette noke som helst. Meir sansynlig med kontring her imo. Edit: og akkurat i det eg seier det. Omtrent som bytter på fpl og skade 10 min etterpå. Endret søndag kl 17:10 av Whiteshit
KANE2009 Skrevet søndag kl 17:13 Skrevet søndag kl 17:13 Whiteshit skrev (4 minutter siden): Edit: og akkurat i det eg seier det. Omtrent som bytter på fpl og skade 10 min etterpå. Say it again! 😝
Whiteshit Skrevet søndag kl 17:16 Skrevet søndag kl 17:16 KANE2009 skrev (1 minutt siden): Say it again! 😝 Er ikkje nok minutter igjen i fotballkampen.^^ speler jo med 7 spisser føles det som
KANE2009 Skrevet søndag kl 17:19 Skrevet søndag kl 17:19 Whiteshit skrev (3 minutter siden): Er ikkje nok minutter igjen i fotballkampen.^^ speler jo med 7 spisser føles det som Keep going!
Whiteshit Skrevet søndag kl 17:31 Skrevet søndag kl 17:31 Nei. Heim å øve forsvar og avslutninger og samspel og whatnot. Takk for kampen.
KANE2009 Skrevet søndag kl 17:31 Skrevet søndag kl 17:31 Gratulerer til alle United-supportere på forumet!
VifteKopp Skrevet søndag kl 17:38 Skrevet søndag kl 17:38 ProphetSe7en skrev (48 minutter siden): Forstår ikke helt det bytte av Amad Han hadde gult.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå