iniestagram Skrevet 25. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2014 Men helt ærlig. Jeg har ikke klokketro på 4.plassen enda. Laget har fremstått som juniorer i hele år og jeg er ikke sikker på om Mata kan løfte det nok. Jeg tenker mest på om Moyes nå klarer å tydeliggjøre en filosofi, for det har jeg ikke sett mye til tidligere. Godt mulig vi får se Mata-Kagawa-Rooney-RvP mot Cardiff, men vil spillet sitte? Man er nødt til å ha et helt lag, og ikke bare et angrep. Selv med Rooney, RvP og Januzaj på banen har det vært veldig trøblete bakover tidligere i år, og vi må virkelig ha inn en til å stabilisere og koble sammen forsvar/angrep på midten. Lenke til kommentar
lion33 Skrevet 25. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2014 Så det hele er bare et ledd i en plan om å ta "The treble" neste sesong? "THe treble" tuller du nå ? Du må ha et lag som bayern for å ta " the treble" vi er langt fra det. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 25. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2014 Må dere slappe av litt her da folkens Hvis dere tror at Mata ene og alene kan redde dette laget fra å levere en skuffende sesong, så er jeg redd det kan bli mange sørgende sjeler her. Men absolutt en god signering, grattis 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 25. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2014 (endret) "Us selling Mata can be likened to breaking up with the hottest girl you've ever dated - the one that treated you right. Because you can't see a future with her. She's the one you're going to be wanking over for the next few years while you watch her "servicing" other men (MUFC). Men you hate. Very much." "Reading the comments from the United fans about how they should play Mata is killing me. It's like listening to a guy you hate discussing how he's gonna fuck your girlfriend when you break up" Dette gjør så vondt. Langt inn i hjertet. Endret 25. januar 2014 av Dysfuncti Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2014 Ingen grunn til å ta noe som helst på forskudd. Uten tvil en usedvanlig deilig signering, men det er fortsatt utrolig mye dødkjøtt i troppen. Samtidig kan hele verden se at United er light på midten, og at det MÅ inn minst én spiller i januar. Blir neppe Gundogan eller Vidal, så jeg tar gledelig imot Cabaye. Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 25. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2014 Cabaye kunne spilt CL, så det ville absolutt vært en fornuftig løsning. Lenke til kommentar
Populært innlegg Latias Skrevet 25. januar 2014 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 25. januar 2014 15 Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 25. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2014 Wow, så utrolig glad jeg ble av å se det bildet. Sitter og smiler fra øre til øre. Nå blir det pils, og de blir det mange av i dag kjenner jeg. God kveld i stugu! Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 25. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2014 Deilig. Skjønnheten og udyret. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 25. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2014 Hadde Ferguson klart å hente Mata? Ferguson hadde hentet Mata i stedet for mikrofondotten allerede i sommer. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 25. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2014 Hadde Moyes klart å hente RvP? Klart Ferguson hadde klart å hente Mata om han var tilgjengelig. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 25. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2014 RvP kom vel pga. Ferguson og Meulensteen, så nei. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 25. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2014 På en annen side, SAF hadde neppe klart å signere ny kontrakt med Rooney. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 25. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2014 Og det har Moyes? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 25. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2014 https://twitter.com/Persie_Official/status/427066185973518336 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 25. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2014 Grattis da :/ Lenke til kommentar
Populært innlegg banansplitt™ Skrevet 25. januar 2014 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 25. januar 2014 12 Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 25. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2014 City ligger forresten under mot Watford! Lenke til kommentar
Espp Skrevet 25. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2014 Spennende å se hvor lenge det varer. City stiller med et meget bra lag i dag! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå