Jørgen Skrevet 2. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2011 Du leser innlegget til banan på en annen måte enn oss andre, Raste. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 2. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2011 Snakker vi om Rooney? Evra ville vel egentlig ikke vekk, selv om han vurderte noen tilbud. Kom til å tenke på en ting mens jeg melket kyr. Jones hadde litt betenkeligheter med å komme til oss alerede nå og var redd for lite spilletid. Han har vel spilt alle kampene våre bortsett fra LC? Men det blir vel kanskje litt mindre når vi får spillere tilbake. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 2. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2011 Kom til å tenke på en ting mens jeg melket kyr. Jones hadde litt betenkeligheter med å komme til oss alerede nå og var redd for lite spilletid. Han har vel spilt alle kampene våre bortsett fra LC? Men det blir vel kanskje litt mindre når vi får spillere tilbake. Vel, når både Vidic og Rio gikk ut med skade så måtte han jo spille, og når han viste seg å gjøre det såpass bra, på såpass kort tid, så er det egentlig ganske åpenbart at han har fått mye spilletid. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 2. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2011 Poenget mitt var at han var redd for lite spilletid, ikke at jeg ikke forstår hvorfor han har fått spille så mye Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 2. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2011 Jeg tror isåfall ikke at han har så mye å bekymre seg over for øyeblikket. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 2. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2011 I think after the 8-2 jokes went on 4-3 weeks, Arsenal have just turned in 2-1 big joke now! 2 Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 2. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2011 Las den på fjesboka før i dag. Lo litt da ja :-) Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2011 Hahaha... Maradona er jaggu meg en tåpe. Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 3. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2011 Dop, ødelagt hjerne og sjalusi. Fy faen for en kombinasjon. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 3. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2011 (endret) Maradona er en patriot. Han står bak sine samme hva. Litt sånn som meg Endret 3. oktober 2011 av Limbeck Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 3. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2011 Tegnetråden 4 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2011 Beste delen? Da de to spillerene kommer å kjefter på Peter, han stopper opp å stirrer dem i senk Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 4. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2011 Haha! HELT! Peter berre: kamelåsa 1 Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 4. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2011 Nå ble jeg sur på deg ditt narkosvin. SAF er Ca. 10000x mer vellykket manager enn Maradona! http://www.tv2.no/sport/fotball/england/premierleague/maradona-stempler-ferguson-som-en-stor-vits-3600842.html Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 4. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2011 Dog er Maradona 100x fotballmannen Sir Alex er, ikke glem det! Er selvsagt enig i at Maradona er latterlig støgg. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 4. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2011 Fantastisk fotballspiller, men en idiot. Tviler dog på at SAF tar det så tungt. Det fikk meg forresten til å søke opp Maradona på youtube igjen. Jeg ser denne nesten ukentlig: http://www.youtube.com/watch?v=Wlv2p5ap5-k Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2011 Nå ble jeg sur på deg ditt narkosvin. SAF er Ca. 10000x mer vellykket manager enn Maradona! http://www.tv2.no/sp...ts-3600842.html Du var nesten et døgn etter meg 1 Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 4. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2011 Nå ble jeg sur på deg ditt narkosvin. SAF er Ca. 10000x mer vellykket manager enn Maradona! http://www.tv2.no/sp...ts-3600842.html Du var nesten et døgn etter meg Jæla kult Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2011 Nei, jævla 5 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2011 Personlig har eg vanskelig for å bestemme meg for hva som er mest patetisk. Å skrive en "nyhet" et døgn etter at en annen fjott gjorde det. Eller faktisk poengtere at man var så flink at man skrev det et døgn tidligere.... 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå