Gå til innhold

The Gathering 2006-tråden


lokeland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
*glede seg så jeg griner(nesten)*

 

Fant frem ptn-kortet mitt, ,og så har jeg armbondet fra i år der :!:

du vet vel at nummeret på ptn-kortet også funker som passord hos partyticket, er 2-3 tall som ikke vises skikkelig der, men kan kan sikkert få dem frem, fjern det bildet du...

Lenke til kommentar
*vurdere å klippe av båndet*

Klippe av båndet? Jeg har aldri klippet av båndet, men har det ikke på meg av den grunn. Det er bare å røske litt i den metallgreia, så går den av. Jeg hadde ikke båndet på meg på TG en gang, med unntak av de gangene jeg forlot skipet.

Lenke til kommentar
*glede seg så jeg griner(nesten)*

 

Fant frem ptn-kortet mitt, ,og så har jeg armbondet fra i år der :!:

du vet vel at nummeret på ptn-kortet også funker som passord hos partyticket, er 2-3 tall som ikke vises skikkelig der, men kan kan sikkert få dem frem, fjern det bildet du...

Det viste jeg ikke, men nå veit jeg det.

 

*bilde fjernet*

Lenke til kommentar
Spørsmålet er heller om du tør å ikke komme.

Kommer du med trusler?! :p

 

Nja, veit ikke helt, føler ikke helt for å drasse på en PC til Hamar for å være der uten folk jeg ikke kjenner skikkelig. Bortsett fra de jeg egentlig ikke kjenner som er fra forumet da...

 

Er også litt sånn skjelven etter alt det jeg har hært om ting som har skjedd der... :grin::blush:

 

Kunne muligens blitt med på et alternativt Hw.no -basert LAN, som det ikke ble noe av nå i sommer.

 

Men vi får se, klarer jeg å få skaffa meg en god bærbar som Inspiron XPS, er hvertfall det "problemet" borte.

 

TSP :)

Lenke til kommentar
Spørsmålet er heller om du tør å ikke komme.

Kommer du med trusler?! :p

 

Nja, veit ikke helt, føler ikke helt for å drasse på en PC til Hamar for å være der uten folk jeg ikke kjenner skikkelig. Bortsett fra de jeg egentlig ikke kjenner som er fra forumet da...

Er det ikke det som er meningen med TG? :tease:

Lenke til kommentar
Spørsmålet er heller om du tør å ikke komme.

Kommer du med trusler?! :p

 

Nja, veit ikke helt, føler ikke helt for å drasse på en PC til Hamar for å være der uten folk jeg ikke kjenner skikkelig. Bortsett fra de jeg egentlig ikke kjenner som er fra forumet da...

Er det ikke det som er meningen med TG? :tease:

Kan jeg unnskylde meg med at min selvtillit ikke er helt på topp og at jeg er en veldig følsom person...? :innocent::blush:

Lenke til kommentar
Kan jeg unnskylde meg med at min selvtillit ikke er helt på topp og at jeg er en veldig følsom person...? :innocent::blush:

Pøh, kom igjen. Det gjelder å møte nye mennesker og bli bedre kjent med de du kjenner fra forumet. Bare se på meg og fredrik; før TG var vi bitre fiender, nå er vi hemmelige elskere.

 

Seriøst, bare vær sosial, så finner du nok mange å være med. Jeg anbefaler alle å komme, og å være sosial, og gjøre det beste ut av TG.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...