Gå til innhold

The Gathering 2006-tråden


lokeland

Anbefalte innlegg

Er det noe interesse for gb-rekke@hw-rekka. Så kan vi prøve å lage en stor rekke.

 

Om vi blir 30 pers. har jeg gjort overslag på 80kr/pers. Da går jeg til annskaffelse av switchen. Det vil også muligens bli mulig å få låne netverksutstyret i fremmtidige lan, for de som er med på å |"spleise" på switchen. Om det er noe interesse, så kan du sende meg pm, så jeg kan lage en interesse-liste, og lage en tråd for gbit-rekka, slik vi hadde i fjord.

Høres bra ut...

Kunne kanskje vært med på noe sånn... Sålenge det ikke medfører noen problemer (kobling til resten av TG :p)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det noe interesse for gb-rekke@hw-rekka. Så kan vi prøve å lage en stor rekke.

 

Om vi blir 30 pers. har jeg gjort overslag på 80kr/pers. Da går jeg til annskaffelse av switchen. Det vil også muligens bli mulig å få låne netverksutstyret i fremmtidige lan, for de som er med på å |"spleise" på switchen. Om det er noe interesse, så kan du sende meg pm, så jeg kan lage en interesse-liste, og lage en tråd for gbit-rekka, slik vi hadde i fjord.

Tror egentlig den tråden burde vente litt, Daniel. Husk, det er fortsatt lenge igjen til TG06 da..'

 

Anyway, jeg blir antagelig med på den nettverket, men ikke nødvendigvis med på selve rekka :p

Lenke til kommentar
Er det noe interesse for gb-rekke@hw-rekka. Så kan vi prøve å lage en stor rekke.

 

Om vi blir 30 pers. har jeg gjort overslag på 80kr/pers. Da går jeg til annskaffelse av switchen. Det vil også muligens bli mulig å få låne netverksutstyret i fremmtidige lan, for de som er med på å |"spleise" på switchen. Om det er noe interesse, så kan du sende meg pm, så jeg kan lage en interesse-liste, og lage en tråd for gbit-rekka, slik vi hadde i fjord.

Men vi må jo ha Hadeland-rekke@HW-rekka?

Ikke gb-rekke@hw-rekka?

Lenke til kommentar
Er det noe interesse for gb-rekke@hw-rekka. Så kan vi prøve å lage en stor rekke.

 

Om vi blir 30 pers. har jeg gjort overslag på 80kr/pers. Da går jeg til annskaffelse av switchen. Det vil også muligens bli mulig å få låne netverksutstyret i fremmtidige lan, for de som er med på å |"spleise" på switchen. Om det er noe interesse, så kan du sende meg pm, så jeg kan lage en interesse-liste, og lage en tråd for gbit-rekka, slik vi hadde i fjord.

Men vi må jo ha Hadeland-rekke@HW-rekka?

Ikke gb-rekke@hw-rekka?

Det er vell ikke noe problem å enten sitte på hadelandfolka@gbit-netverket@hw-rekka, eller gbit-rekka@hw-netverket, eller hadelandfolka@hw-rekka :p

Lenke til kommentar
Hva med å bare stoppe dissa rekkene og bare finne en god plass med gode venner rundt deg? ;)

Hvordan våger du? :ohmy:

HW-rekke skal vi ha! Vi skal rocke TG. ^^

Klart.!

 

Han mente vel kanskje bare at det ble litt vel mye prat om rekker.

Quoter danielsen.:

Det er vell ikke noe problem å enten sitte på hadelandfolka@gbit-netverket@hw-rekka, eller gbit-rekka@hw-netverket, eller hadelandfolka@hw-rekka tongue.gif
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...