Gå til innhold

The Gathering 2006-tråden


lokeland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Aner dere egentlig hva dere ber om? TG ville ikke vært noe bra hvis ikke det var for all støyen. Det er sjela til TG! Tenk deg et TG der hvor alt er helt stille.. Det ville ikke jeg vært med på!

 

Om støyener er et problem, så dra på Oslolan. Der er det vesentlig mindre støry. Og også mindre morsomt ;) Eventuelt hold dere hjemme..

Vel, har vært på TG 2 ganger så jeg vet hva du snakker om. Er bare så utrolig lei av at folk spiller møkkamusikk 24/7. Det er ALDRI noe bra musikk. :(

 

OsloLAN er en eneste stor samling med CS-nerder. Nei, takk.

Lenke til kommentar
Aner dere egentlig hva dere ber om? TG ville ikke vært noe bra hvis ikke det var for all støyen. Det er sjela til TG! Tenk deg et TG der hvor alt er helt stille.. Det ville ikke jeg vært med på!

 

Om støyener er et problem, så dra på Oslolan. Der er det vesentlig mindre støry. Og også mindre morsomt ;) Eventuelt hold dere hjemme..

Vel, har vært på TG 2 ganger så jeg vet hva du snakker om. Er bare så utrolig lei av at folk spiller møkkamusikk 24/7. Det er ALDRI noe bra musikk. :(

 

OsloLAN er en eneste stor samling med CS-nerder. Nei, takk.

Ja, det blir masse møkkamusikk, men det er litt sjarm da :p

 

En venn av meg (som jeg skal sitte ganske nære) tar med seg kraftig an(n?)legg, og der blir det masse metal!

Endret av clvn
Lenke til kommentar
Første året jeg drar isåfall.

Noen som gidder å linke meg til

den sia hvor du kjøper billetter?

husker ikke helt sia... :hmm:

Du trenger ikke den sida på lenge ;)

www.partyticket.net

 

Problemet med den mylden var ikke at den var så dårlig. Det var at når jeg satt midt i skipet så kunne jeg ikke høre hva sidemannen sa. Det rista i hjertet. Det var problemet synes jeg.

Lenke til kommentar
En venn av meg (som jeg skal sitte ganske nære) tar med seg kraftig an(n?)legg, og der blir det masse metal!

hva menes med stort anlegg?

men uansett klapp for vennen din :thumbup:

 

takker, regner med at folk sier ifra her

når de åpner.

Ja, folk går i ekstase like før billettsalget. Man skal være på ferie i Ingenmannsland for å klare å gå glipp av det ;)

Lenke til kommentar
Jeg kommer nok. Har jo da egen bil til disp. så jeg tar meg nok en tur vil jeg tro.

Da tar jeg ølen din med sugerør!

 

Men seriøst.. jeg skal ikke på TG06 etter å ha vært på 04 og 05.. 04 var vesentlig bedre enn 05 etter min mening.. men det er bare min personlige mening

 

Jeg kan ikke pga jobb.. Jeg møtte faktisk også en dame som jeg nok har noe på gang med på TG04.. For et sted å møte en.. jaja.. :D

Endret av CFD
Lenke til kommentar
Jeg kommer nok. Har jo da egen bil til disp. så jeg tar meg nok en tur vil jeg tro.

 

 

Men seriøst.. jeg skal ikke på TG06 etter å ha vært på 04 og 05.. 04 var vesentlig bedre enn 05 etter min mening.. men det er bare min personlige mening

Da må tg 04 vært utrolig bra, for jeg var der for førsrte gang i år, og til da var det det kuleste stedet jeg hadde vert :!:

Endret av danielsn
Lenke til kommentar
Jeg tror jeg skal, hvis jeg får en venninne eller noe med meg. Ingen av mine venner er noe særlig keen pånoe som har med data å gjøre. :p

Tror du man bryr seg om datagreiene? Gidder ikke spille.. bare sitter og sløver og går møter folk.. Tok meg flere gåturer med forskjellige personer (En spess da :love: ).. Hvorfor skal alle si at dem ikke bryr seg om datagreie? Bare still opp.. også snakker du med noen folk.. kan love deg at det ikke er PC`en som fenger mest.

 

Jeg kunne egentlig dratt på TG med en P2 300mhz jeg.. Ville ikke merket noe særlig forskjell på det bruket jeg holdt på med. Snakke med folk , dra ut på byen , dra ut på byen igjen , dra ut på pizza og pub etterpå (også kjent som byen). Samt å sove og diskutere med folk..

 

Men datamaskin til IRC og forum er praktisk

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...