Gå til innhold

Du vet du er nerd når..

Winged Monkey

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
vill gjetting, med tanke på at jeg "hacka" bildet. Nei, sjekk hvor bildet er fra du ;)

Ohmy, y00 truly 4r3 73h h4x00r

9319745[/snapback]

Hvis du spør den gjennomsnittlige (ikke at noen av dem varierer) så er man blodnerd fordi man fant ut det ;) .

Skrevet

Jises. Ekte nerder trenger da ikke en test til å fortelle dem hvor nerdete de er. Nerder som trenger tester for å fortelle dem hvor nerdete de er kalles fj0rt1z-n3rdz.

Tilstanden viser seg å være høyst smittsom blant unge i alderen 13-15, dog enkelte utsatte bør være varsom fram til slutten av tenårene. Dersom symptomer som muntlig 133t-5p34k, firkantøyne og antisosial fjes-til-fjes-oppførsel sammen med en økt bruk av digitale PC-baserte kommunikasjonsmidler begynner å vise seg, anbefales foreldre å trekke barna ut av skolen til de verste symptomene har lagt seg, både hos vedkommende og i miljøet.

Skrevet (endret)
Matsemann: HTML kode? Brukte du Nettby Max, eller var det etter grafisk profilredigering ble tinjenglig for alle?

9317885[/snapback]

Var standard redigering. Kjørte alt i gjennom en PROXY der jeg la til HTML og JS som Nettby fjernet på klient-siden, men ikke på server-side, noe som er høl i huet... Kan legge til veldig, veldig mye om du vil. XSS og hele pakka, prøvde med noen venner, men fjerna det, da det er forskjell på alert-meldinger og identitets-tyveri. :whistle:

ENDRET: Ser du har vært inne på profilen min, ;P, men de fjerna alt... :cry:

Endret av Matsemann
Skrevet (endret)

Du vet du er nerd når: Du leter etter en spesiell side i boka, og prøver å scrolle nedover. For du vil så gjerne legge den i ditt inventory

Du vet du er nerd når: Du ser en plante og høreklikker for å se hvor mye plass den tar

Du vet du er nerd når: Du spiller i en fotballkamp og sier: Trykk F10 får å få flere mål! For å prøve å få de ut av spillet

Endret av -SlurP-
Gjest Slettet+142
Skrevet

Boken i PDF-formatet ^^

Da kan du jo scrolle :p

Skrevet (endret)

Hehe

Du vet du er nerd når: Du ser noen som skriver med blokk-bokstaver på et ark, og roper desperat til han : Slå av Capslock mann, er u helt NERD?

Du vet du er nerd når: Du skal prøve å ha skikkelige reflekser i kanonball, og leter desperat etter 1600 dpi Mode

Endret av -SlurP-
Skrevet (endret)
Jises. Ekte nerder trenger da ikke en test til å fortelle dem hvor nerdete de er. Nerder som trenger tester for å fortelle dem hvor nerdete de er kalles fj0rt1z-n3rdz.

Tilstanden viser seg å være høyst smittsom blant unge i alderen 13-15, dog enkelte utsatte bør være varsom fram til slutten av tenårene. Dersom symptomer som muntlig 133t-5p34k, firkantøyne og antisosial fjes-til-fjes-oppførsel sammen med en økt bruk av digitale PC-baserte kommunikasjonsmidler begynner å vise seg, anbefales foreldre å trekke barna ut av skolen til de verste symptomene har lagt seg, både hos vedkommende og i miljøet.

9322161[/snapback]

jævli bra kommentar. jeg kopierte den og viste den til en kompis, som skrøyt over at han var 46% nerd. Han ble ill sint på meg :p

jeg fikk dette i svar:

"fj0rt1z-n3rdz"

Yeah.. Stygge jævel ^^

-Gadd ikke lese reste, har ikke fritids sånn som deg.. din "3kt3-n3rd" xD

Fy F som jeg lo da jeg leste det

Endret av JFM

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...