Avløpsrens Skrevet 6. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 Du vet du er nerd når du får mora di til å tapetsere romme ditt med bladet Hjemme-PC Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 6. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 Jeg har hatt laptopen min med meg to ganger (som jeg husker) på dass for å sitte på forumet WHAT??!!?? Er det mulig? 3 Her Ultraportabel også.. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 6. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 Du vet du er nerd når du får mora di til å tapetsere romme ditt med bladet Hjemme-PC Nerder leser ikke Hjemme-PC. Nei, skal du ha gammelt nytt leser du heller ITAvisen eller Dinside. Sparer på papiret Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 6. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 Enten bruker dere laaaaang tid på dass, eller så er dere nerder. Tror mest på det siste alternativet Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 6. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 Skulle akkurat slå av maskinen nå og tenkte etter å ha sett denne tråden: "Du vet du er nerd når du slår av maskinen." Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 6. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 "Du vet du er nerd når du ikke slår av maskinen." Lenke til kommentar
JFM Skrevet 6. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) "Du vet du er nerd når du ikke slår av maskinen." Det minner meg på et bilde jeg har hatt ligende på dataen i det siste. ja, det er min data. Endret 6. februar 2008 av JFM Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 6. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 Du er nerd når du stusser over at det aldri har vært så lite venner pålogget msn som idag , for så og tenke hva grunnen kan være ( som om andre ikke har et liv utenom pc og msn ) Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 7. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Dere som tar med dataen på dass: Prøv en slik en! Endret 7. februar 2008 av MiSP Lenke til kommentar
jacGr44 Skrevet 7. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2008 Hahaha, genialt morsom lesning:) Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 7. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2008 Du vet du er nerd når du kan nesten alle hovedstatene og landene i Europa utenatt siden du har spilt et spill lenge nok til å huske dem Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 7. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2008 Det er deg det. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 8. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2008 Når du skriver ls /home/shared/kjoleskap i sms til dama for å spørre hva som skal kjøpes inn Og når du skriver ping i sms til kollega for å se hvor det kommer respond fra. Lenke til kommentar
haalo Skrevet 10. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2008 Når du skriverls /home/shared/kjoleskap Og hva får du som svar på den? Når du bruker 16 timer på PNG-optimering for å spare 60 MiB. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 10. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2008 Hmm, burde du isåfall ikke skrevet et program som tok seg automatisk av det? Lenke til kommentar
noctis Skrevet 10. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2008 er det bare jeg som har med data alltid når jeg er på do ? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 10. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2008 Du vet du er nerd nar du ma ha apent vinduet hele tiden for a holde et temperet inneklima. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 10. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2008 Du vet du er nerd nar du ma ha apent vinduet hele tiden for a holde et temperet inneklima. Uff ikke si sånn Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 13. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2008 Du vet du er nerd når du har et gigantisk legohus av eksterne harddisker... (hmm) Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 13. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2008 Du vet du er nerd nå du selv (endelig?) har innsett det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå