Gå til innhold

Du vet du er nerd når..


Winged Monkey

Anbefalte innlegg

Haha :p Da veit du hva du har å gjøre! :D

 

Kunne blitt en bra film :) Ser for meg traileren:

 

Ett oppdrag, et mål, en visjon, en enorm stabel med CD-plater, en mikrobølgeovn, og en mann til å løse det! Vil han klare det? Vil det gå?

 

I en kino nær deg fra 15. September, og på thepiratebay fra 4. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg var å kjørte på mopeden her om dagen. Så så jeg i speilet. Uten å tenke meg om tengte jeg; Å fytti helvette for en oppløsning.

 

I går da jeg kjørte på mopeden tenkte jeg noe lignene. Det hadde regnet. Sola reflekterte i den våte asfalten. Da tengte jeg på HDR-lightning...

Lenke til kommentar
Jeg var å kjørte på mopeden her om dagen. Så så jeg i speilet. Uten å tenke meg om tengte jeg; Å fytti helvette for en oppløsning.

 

I går da jeg kjørte på mopeden tenkte jeg noe lignene. Det hadde regnet. Sola reflekterte i den våte asfalten. Da tengte jeg på HDR-lightning...

 

OK, du er en nerd!

Lenke til kommentar

Her jeg bor har det vært -33 og -29 grader de siste nettene. Det er påsketradisjon å steke vafler på verandaen, noe som var ganske kaldt. Jeg og noen kamerater satt og lanet før vi gikk ut, og kom derfor uten mye klær. Mens vi stod der og frøys ble det sagt: "Vi kjører 3dmark når vi kommer inn igjen. Alle sammen. For jeg fryser". :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...