Gå til innhold

Ny Paladin skill, Hammer of Wrath


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg ser faktisk flere shamans bruke 1h + shield enn 2H...

 

Dog, ikke spør meg hvorfor...

Leather armor.

Fordi når vi sloss mot f.eks en rogue så trenger vi all damage reduction vi kan få, og da er det som regel ikke en stor 2 hander som gjør skaden på roguen.

Samme med paladins, det er en kamp for å overleve den andres manapool, og hvis man bruker shield og en 1h så sparer man inn på heals.

 

Hvis du er shaman og burst-damager en paladin med shocks, så gjør du noe galt..

 

Edit: Leather armor? Ja pre-40 så.... Level 40 får jo shaman mailarmor..

Endret av dimdal
Lenke til kommentar
Skjold er viktig mot roguer og warriors, men mot paladiner bruker jeg alltid 2h. Paladiner gjør ikke nok fysisk skade til at det er verdt å miste burstdamagen en 2h med WF gjør.

Hahaha!

Der treffer du spikeren på hodet. :)

 

Den dårlige jojo dps'en til Paladins er til å krepere av.

Alle paladins må ha 11 i Retribution treet. Uten Seal of Command er ikke paladin verdt dritt i PVP.

 

Bra vi får Hammer of Wrath. Er drit lei av å se folk løpe unna meg med 5-10% liv igjen etter at jeg har stått å slått på han i en evighet.

At paladins har blitt boosta i alle patcher er det teiteste jeg har hørt.

Senest i 1.6 nerfa de alt som var av paladin epic sett og fjerna ALT som gjorde de brukbare i PVP. Nå har de jo fanken skjære meg mindre strength enn Ligthforge og DET er bare rett og slett hensides all fornuft.

 

Jeg er fullt klar over at paladin er en support klass. Jeg har slått meg til ro med det og spiller klassen min deretter i PVE, men det er fortsatt uforståelig for meg at shamans healer bedre. Det er jo liksom vår jobb i PVE. Hva med group buffs som kan læres hos trainer? Enten det eller mulighet for 15 min timer på de via talents sånn som Salvation.

 

Jeg har hørt folk skrike imbadin siden tidenes morgen, noe som i grunn er litt artig, for det er først nå at paladins er på vei til å bli en verdig konkurrent til sin motpart Shaman.

 

Og til dere shamans som skriker over at paladins er imba, har dere spilt paladin?

For jeg har nemlig spilt shaman og paladin er ingenting i forhold.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Jeg synes rollen til paladins i WSG er morsom. Jeg stortrives når jeg får spille sammen med en god WSG gruppe, og får utnyttet paladins supportmuligheter til det fulle,og du aner ikke hvor takknemmlige folk blir (og ikke minst hvor irriterte horde blir :) ) når jeg faktisk healer, buffer og cleanser dem mens de dreper, istedenfor å gjøre 80dps, og dø med full mana slik de fleste paladins gjør

 

Problemet er bare at vi er udugelige i stort sett det meste bortsett fra support. Og i MC er jo alt vi gjør å spamme decursive, med en og annen heal innimellom. Slik skal ikke en endgame paladin være IMO.

Endret av apollox
Lenke til kommentar
Jeg synes rollen til paladins i WSG er morsom. Jeg stortrives når jeg får spille sammen med en god WSG gruppe, og får utnyttet paladins supportmuligheter til det fulle,og du aner ikke hvor takknemmlige folk blir (og ikke minst hvor irriterte horde blir :) ) når jeg faktisk healer, buffer og cleanser dem mens de dreper, istedenfor å gjøre 80dps, og dø med full mana slik de fleste paladins gjør

 

Problemet er bare at vi er udugelige i stort sett det meste bortsett fra support. Og i MC er jo alt vi gjør å spamme decursive, med en og annen heal innimellom. Slik skal ikke en endgame paladin være IMO.

Ja der ser du. Spill klassen deres slik den er tiltenkt; En plate og skjold-bærende healer med dispelling og JÆVLIG SYKE buffs.

Lenke til kommentar

Haha, må si enig med apollox, faen palas irriterer i small scale pvp! Hva gjør du? Alle på pala (som tåler evig og lar mages nuke vilt), eller gå på priest(en selvfølge egentlig, men tenkte mer på grupper uten priest)evt andre classes? Under sistenevnte står pala og healer nonstop, og det er surt :p (derfor shammys er så kjekke, i tillegg til wf totam!)

Lenke til kommentar

I WSG pleier jeg å hente flagget. Rett og slett fordi jeg tåler såpass mye som jeg gjør. Så mens jeg løper med flagget så spammer jeg Cleanse, så det meste folk måtte kaste på meg forsvinner. For å ikke nevne at jeg spammer Blessing of Freedom.

 

Resultatet er at jeg som regel klarer å få flagget tilbake til basen og scorer.

Fungerer drepende effektivt i en god gruppe har jeg funnet ut.

 

Dimdal. Vi er klar over hvordan klassen vår er. Men når det du sier er jobben vår, så burde kanskje Blizzard booste healinga vår, for den er jo latterlig dårlig.

Lenke til kommentar
Dimdal. Vi er klar over hvordan klassen vår er. Men når det du sier er jobben vår, så burde kanskje Blizzard booste healinga vår, for den er jo latterlig dårlig.

Ja, men de går jo tydeligvis helt feil vei ved å gi dere "Hammer of Wrath".

Tror ikke Blizzard husker hva de hadde tiltenkt Paladins i første omgang

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...