Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei, du skrev en post om "blue confirm". Du har ingen dokumentasjon på at noen har blitt bannet for det.

9387808[/snapback]

Så en lov trer ikke i kraft før noen bryter den? Spennende teori.

9387824[/snapback]

 

En lov trer i kraft når den faktisk er sann. Ikke når en blue som tydeligvis tok feil skriver noe.

 

Man skal ikke tro på alt man leser på internett.

Lenke til kommentar
En lov trer i kraft når den faktisk er sann. Ikke når en blue som tydeligvis tok feil skriver noe.

 

Man skal ikke tro på alt man leser på internett.

9387836[/snapback]

Vel, du har fått se en autoritet innen WoW uttale seg om det, alt jeg har fått se er deg - en vanlig - om enn mindreverdig - spiller - som sier at du kan gjøre som du selv vil.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Vel, du har fått se en autoritet innen WoW uttale seg om det, alt jeg har fått se er du - en vanlig - om enn mindreverdig - spiller - som sier at du kan gjøre som du selv vil.

9387855[/snapback]

 

En autoritet som tok feil og som går imot de andre hundrevis av "autoriteter" som sier noe annet. Igjen, kom med dokumentasjon om at det er noe alle innen Blizzard enes om og ikke "en autoritet" som tok feil.

Lenke til kommentar
En autoritet som tok feil og som går imot de andre hundrevis av "autoriteter" som sier noe annet. Igjen, kom med dokumentasjon om at det er noe alle innen Blizzard enes om og ikke "en autoritet" som tok feil.

9387867[/snapback]

Kan ikke du heller lenke til noen av de hundrevis av postene/utalelsene som motstrider mitt utsagn?

Lenke til kommentar

Jeg har aldri sett blizz si at det er lov å leeche, kan du dokumentere at det noen gang har vært en blue post som har sagt: "We think leeching is fine, as long as you push the button yourself to avoid getting AFK, all is great"?

 

Derimot kommer det en funksjon som gjør at du kan "Report AFK" (på lista med trade, inspect osv.) ved å høyreklikke på en spiller, noe som taler imot denne teorien din om at blizz synes leeching er ok, og at det er en eller annen GM som bare har slengt ut et svar.

 

Og tviler på at blues bare slenger ut svar i hytt og pine, tror nok kanskje at de er litt mer organisert enn som så, og om det skulle skje ville det vel mest sannsynlig komme en edit som sa "oops, wrong info" eller noe i den dur, kort tid etter.

Lenke til kommentar
Kan ikke du heller lenke til noen av de hundrevis av postene/utalelsene som motstrider mitt utsagn?

9387956[/snapback]

 

Istedenfor å gjøre det, foreslår jeg at du leser TOU, som er "grunnloven" til Blizzard. Som sagt, hvis du ikke gjør noe som motstrider TOU/LOS er det ingenting du kan bli bannet for.

 

Ditt usagn og den blue posten du fant er 0 verdt og bør derfor tas helt useriøst.

Endret av cve
Lenke til kommentar
Derimot kommer det en funksjon som gjør at du kan "Report AFK" (på lista med trade, inspect osv.) ved å høyreklikke på en spiller, noe som taler imot denne teorien din om at blizz synes leeching er ok, og at det er en eller annen GM som bare har slengt ut et svar.

9388028[/snapback]

 

Dette beviser bare alle tidligere utsagn om at Blizzard ikke kan banne deg for å stå og "trykke på en knapp". Du svarte på alle spørsmål selv. :thumbup:

 

EDIT: http://forums.worldofwarcraft.com/thread.h...ageNo=1&sid=1#1

Endret av cve
Lenke til kommentar

Du trenger rimelig bra gear på tanken på prince og nightbane vil jeg si, ellers trenger du vel ikke noe ekstremt. Det du trenger mest er en gruppe som ikke er idioter. Det er ikke mye rom for idioti med så få i raidet. Man kan ikke "bare gå afk litt" i combat for eksempel slik man kan i større raid :)

Lenke til kommentar

Hva gjør man når man stangerer i wow?

Jeg var prest i et bra guild som var på twins mens fleste av vennene mine var i MC

Så sluttet jeg der for å hjelpe et RL guild i mc , så clearet vi mc men ingen ville betale for fix så bwl ble det aldri noe av. Så kom tbc og jeg ble exalted over alt kjørte mange pug heroics mens guildet bare spillte på alter og ikke hadde rep til heroics.

sånn pug spillte jeg i noen mnd før jeg sluttet og ble med et bedre guild og der fikk jeg tatt hele kara men måtte desverre slutte pga flyskole og presten ga jeg til en venn.

 

Så vil jeg tilbake og børstet støvet av min kriger på en gammel ah konto og byttet server

til bloodhoof og ble med i et guild som sa dem gjore kara, men dem klarer ikke mer en 3 bosser så noen fremgang ble det ikke. Nå vil jeg prøve å komme meg tilbake til det bra guildet jeg gjorde kara med på arathor men CD er om 3 uker ( 3mnd)

Jeg har ca 15 timer spilletid pr dag siden jeg jobber hjemme og føler at jeg burde ha kommet lengre nå en kara. Kjenner folk som lagde shaman for 1 mnd siden og har fire T5.

Samme hvor jeg flytter rundt så blir det ingen progresjon :thumbdown:

Flere som føler det sånn? Noen tips?

Lenke til kommentar

Sånn som du beskriver deg selv som spiller så ville jeg tro at du ikke skulle ha noen problemer med å komme med i noen av de beste guildene

Jeg ville ha lest litt rundt på wow forum å funnet ut hvilken guild som passer for deg, å evt søkt om plass der før fu gjør noe videre :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...