Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om du er mage, og en kommer opp til deg å spør pent "Hi there, mate. Would you mind making me some food/water? Would be great. :)" eller noe sånt.

 

Hva hadde dere gjort? Forstår jo at mages synes det er irriterende når folk kommer til de å sier "make me food, kkthx", men når noen spør pent å høffelig synes jeg det blir for dumt å be om gull for å bruke en spell klassen har fått.

Hva synes dere?

Lenke til kommentar

Når folk spør pent pleier jeg å gi de mat/vann, men folk som åpner trade før de spør etc får aldri.

 

Og vi har ikke "fått" spellen, vi som levela opp rett etter tbc kom, betalte i dyre dommer for den :p, men tar selv aldri betalt for det.

 

Men når jeg er på en alt gir jeg alltid tips for tjenesten, hvis ikke det er en jeg kjenner da.

Lenke til kommentar
Om du er mage, og en kommer opp til deg å spør pent "Hi there, mate. Would you mind making me some food/water? Would be great. :)" eller noe sånt.

 

Hva hadde dere gjort? Forstår jo at mages synes det er irriterende når folk kommer til de å sier "make me food, kkthx", men når noen spør pent å høffelig synes jeg det blir for dumt å be om gull for å bruke en spell klassen har fått.

Hva synes dere?

9378414[/snapback]

 

Lager alltid mat til høfflige folk som faktisk kan skrive pent språk.

Eller, la oss si det sånn;

Jeg lager ikke mat/vann til folk som sier "Hey mage! Give me sum f0od nåws!"

Lenke til kommentar
Hehe.. noen som husker nok tysk til å høre hva han egentlig skriker om...? "Ich brauche kein hilfe" er jo tydelig nok men.. litt vanskelig å høre...

 

Virker jo litt staged, men uansett.. en sunn hobby :)

9377433[/snapback]

Jeg trenger ikke noe hjelp

 

/flex :D

 

Litt vanskelig å skjønne hva han sier når han skriker så fælt da. Tekst blir det lettere med.

 

Edit: Sorry for dobbel-post

Endret av Tullut
Lenke til kommentar

Tar vel faktisk nærmere 10 sec! hehe... Vet det er litt drøyt, men folk som crafter ting tar jo 20-50g for craftinga + mats.. Vet det blir feil å sammenligne det sånn, men er jo litt samme prinsippet...

 

Hender jeg er snill og gir gratis, men om det er noen på lvl 12 som whisprer "portal TB plz! Dont have flight path" tar jeg 3g... Som regel tar de beina fatt... Har de godt av!

Lenke til kommentar

Trenger jeg Portal Pleier jeg bare og skrive i /trade: WTB Portal From IF to Shattrat. I pay 3g /w me! vanskligere er det ikke :p får som regel mange wispers så den som skriver penest og ikke spør masse dumt pleier og få love :p, Men en ting som irriterer meg det er at mage's altid er så satans slappe til og buffe i raids de er fean verre en palla's og da er det skummelt.

Endret av Proxer
Lenke til kommentar

Hmmm..... Har et lite problem.. I de 3 siste dagene har jeg fått latency på 1k og oppover i rundt 8-10 på tiden på kvelden. Dette varer i en time ca. Klarer ikke å finne ut hva det er, og synes det er litt rart i og med at det kommer på samme tid.

Har 3k lc atm! :wallbash::shrug:

 

Noen som har en anelse på hva det kan være?

Endret av Dizzaton
Lenke til kommentar
Trenger jeg Portal Pleier jeg bare og skrive i /trade: WTB Portal From IF to Shattrat. I pay 3g /w me! vanskligere er det ikke :p får som regel mange wispers så den som skriver penest og ikke spør masse dumt pleier og få love :p, Men en ting som irriterer meg det er at mage's altid er så satans slappe til og buffe i raids de er fean verre en palla's og da er det skummelt.

9379931[/snapback]

Tror ikke det akkurat er classens sin feil. ;) Ikke noe vanskeligere å buffe for en mage enn det er for en priest/druid.

Lenke til kommentar
Trenger jeg Portal Pleier jeg bare og skrive i /trade: WTB Portal From IF to Shattrat. I pay 3g /w me! vanskligere er det ikke :p får som regel mange wispers så den som skriver penest og ikke spør masse dumt pleier og få love :p, Men en ting som irriterer meg det er at mage's altid er så satans slappe til og buffe i raids de er fean verre en palla's og da er det skummelt.

9379931[/snapback]

Tror ikke det akkurat er classens sin feil. ;) Ikke noe vanskeligere å buffe for en mage enn det er for en priest/druid.

9380241[/snapback]

de valgte en "slapp" dps-klasse og da vil de ikke ha noe ansvar vettu :) . Merker det selv etter å ha spilt warlock, glemmer buffs ganske ofte på druiden og presten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...