Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Hvordan er warlock, feraldruid og arms-warrior i arena? Eller bare warlock og feraldruid? Lurer også på om jeg skal spille på holy-presten istedet for druiden, hvilke klasser er gode sammen med prest?

 

Her sankker vi lavt på rangeringa og ikke oppi 2,2-2,3k klassen

Endret av chokke
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lavt på rangeringa funker alt. Jeg har absolutt ikke troa på at warrior funker bra i det teamet der. Dere heller ingen annen offensiv dispel enn devour magic fra felhunter. En rogue eller warrior på locken setter han fullstendig ut av spill. Enhver paladin vil med bop sette en god demper på skaden deres også.

 

Fint at dere ikke sikter mot 2,3k :p.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Latest loot :green: Helt klart priest-våpen.

9401837[/snapback]

 

Fikk ikke noe svar av Dingot0m på PM, såååå.. Noen som vet hvilken font han har på det bildet av staven sin? Synes den var utrolig kul. :)

9403573[/snapback]

quoter denne jeg :)

9405929[/snapback]

 

Beklager sent svar, jobber mye for tiden. Fonten heter Daniel eller no sånt.

 

http://home.no.net/krikvam/danielbd.ttf

Endret av Dingot0m
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
SKaff deg to deler av GM settet (70), så du får den bonusen. Skaff deg ny back. Ellers såg alt veldig fint ut :)

 

Edit: Bare skaff deg en GM ting som du har liggende. Mens du venter på to deler av Arena feks.

9406669[/snapback]

Har Veteran-cloak og beltet. Tenkte å skaffe meg en GM-del, men byttet ut hanskene forrige uke, og set-bonusen fra Assassination-settet er ganske grei. Og så trenger jeg ikke så mye mer stamina. :hmm:

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar

Kommer an på om du mener 2v2,3v3 eller 5v5.

 

Det rogues sliter mest med i 5v5 er at når de har en warrior og en haug med sloweffects på seg kan de ikke gjøre skade, da alle kiter dem. De har ingen 15 sec intercept-teleport som warriors med 4 gladiator-bonus og cookie-cutter spec. Derfor ender de opp med å draine manaen til de på laget, uten å gjøre nytte for seg. Dette er selvfølgelig i en vanlig setup med en warrior. I 4 dps 1 healerteams er rogues bra, da de ikke blir fokusert i samme grad, og de gjerne dropper warrioren i løpet av de første 5-20 sekundene.

 

I 2v2 ville rogues vært OP, om det ikke hadde vært for warlock/druid. I 3v3 er også rogues veldig sterke.

 

Jeg ville skaffet meg en god del hp og resilience, men ikke så mye at det ødelegger mine offensive stats. Rogues blir aldri fokusert først med dots, da cloak of shadows fjerner dem.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Likevel er jeg enig med deg her Deadbeat. For en uten flere gladiator-deler er 2 deler av GM-settet et godt kjøp.

 

Jeg tenkte mer på at man skulle gå for offensive stats når man har et femsifret beløp med hitpoints og rundt 250-300 resilience.

 

Lavt på ratinga er selv teams som er saks til deres papir mulige å slå. Når man begynner å komme seg oppover må man heller bli god til å slå de man har sjans på, og unngå å spille mot de man ikke har sjans mot.

 

I 2v2-tilfellet er dette warrior/paladin, warrior/druid, og veldig drevne warlock/druid-teams, dersom dere er rogue/healer.

 

EDIT: Diverse ninjaedits som vanlig, så håper de som eventuelt quoter tar med den sist oppdaterte versjonen.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
I 2v2 ville rogues vært OP, om det ikke hadde vært for warlock/druid. I 3v3 er også rogues veldig sterke.

9410011[/snapback]

 

Rogues er allerede OP. Rogue/healer og Rogue/Warlock er top tier når det gjelder 2v2.

 

Rogue/Warlock har en 50% sjanse å slå Warlock/Druid så er ingenting å klage på.

Lenke til kommentar

Jeg ville ikke sagt at rogues er spesielt OP før neste patch. Da blir warriors pusha en god del ned på ratinga fordi de ikke kan abuse shadowresist-gear mot shadowbased teams.

 

Rogue/priest instant-taper mot warrior/pala og warrior/druid, og har en sjanse, men etter min mening langt under 50%, til å slå de beste warlock/druidteamsa.

 

Presten kan aldri drikke pga. pet. Rogues er relativt kite-able pga. cyclone og abolish poison. Det kreves bra ferdigheter, men på toppen av ladderet har de fleste det.

 

Hvilke teams taper druid/lock mot før kampen har begynt etter neste patch? Man er ikke OP før de færreste teams kan slå deg etter min mening.

 

Rogue/priest er top tier ja, og det har jeg ikke sagt i mot, men ville ikke kalt dem overpowered.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Slik jeg forstår det er det vel survivability som er rogues største problem om dagen eller?

9409778[/snapback]

Syns egentlig jeg tåler ganske mye. Engineering-beltet som absorberer 4000dmg hjelper på, og så har jeg over 11k HP i arena.

 

Spiller litt 2vs2 med en druid nå, med 6000HP, 1000 armor og 0 resilence.... Litt vanskelig, men vi jobber oss oppover :p

Lenke til kommentar
Slik jeg forstår det er det vel survivability som er rogues største problem om dagen eller?

9409778[/snapback]

Syns egentlig jeg tåler ganske mye. Engineering-beltet som absorberer 4000dmg hjelper på, og så har jeg over 11k HP i arena.

 

Spiller litt 2vs2 med en druid nå, med 6000HP, 1000 armor og 0 resilence.... Litt vanskelig, men vi jobber oss oppover :p

9410455[/snapback]

 

Er det mulig å ikke ha mer enn 6k liv i lvl 70?

Lenke til kommentar
Jeg ville ikke sagt at rogues er spesielt OP før neste patch. Da blir warriors pusha en god del ned på ratinga fordi de ikke kan abuse shadowresist-gear mot shadowbased teams.

 

Rogue/priest instant-taper mot warrior/pala og warrior/druid, og har en sjanse, men etter min mening langt under 50%, til å slå de  beste warlock/druidteamsa.

 

Presten kan aldri drikke pga. pet. Rogues er relativt kite-able pga. cyclone og abolish poison. Det kreves bra ferdigheter, men på toppen av ladderet har de fleste det.

 

Hvilke teams taper druid/lock mot før kampen har begynt etter neste patch? Man er ikke OP før de færreste teams kan slå deg etter min mening.

 

Rogue/priest er top tier ja, og det har jeg ikke sagt i mot, men ville ikke kalt dem overpowered.

9410454[/snapback]

 

Og du dodget totalt komboen jeg snakket om, som er bedre en rogue/priest. Nemmelig Rogue/Warlock. Den komboen vil gå jevnt mot en Warlock/Druid kombo.

Endret av cve
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...