Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke om jeg skal spørre her eller i nettverk forumet, men jeg prøver her først.

 

Jeg kan ikke spille wow sammtidig som jeg bruker Mozilla, det fører til ekstrem lag og jeg blir tilslutt disconnecta. Noen som har opplevd dette og veit hvordan jeg kan løse det? Har forwardet alle portene som wow bruker, uten at det hjalp no særlig...

 

Dette gjelder vel msn og, men det blir ikke like ille som med Mozilla, får bare feite lagspikes.

Endret av KompleX
Lenke til kommentar

Forsøkte SteamVault heroic i dag.. uggent. Trash er jo ganske greit, men fikk ikke ned hverken Thespia eller steamrigger.

 

Thespia med 2 stormer.. vanskelig.. og de 2 adds tåler en del.. prøvde å kite en men..

 

Og Mekgineer.. ble til slutt for mange adds...

 

Party: Druid, mage, mage, hunter og paladin.

 

Tips?

Lenke til kommentar

Thespia: la MT tanke boss +1 add, og tank andre adden med hunterpet eller tilsvarende og drep den kjapt. Drep så andre adden.

 

mekgineer: Det er litt uklart om det er druid eller pala som tanker. Om det er pala, la ham tanke alle og avbryte heals med consecration. Om druid tanker, få han til å holde aggro på alle, mens pala bruker consecration rank 1 til å avbryte heals. Ikke drep adds før boss er nede.

Endret av likferd
Lenke til kommentar
Thespia: la MT tanke boss +1 add, og tank andre adden med hunterpet eller tilsvarende og drep den kjapt. Drep så andre adden.

 

mekgineer: Det er litt uklart om det er druid eller pala som tanker. Om det er pala, la ham tanke alle og avbryte heals med consecration. Om druid tanker, få han til å holde aggro på alle, mens pala bruker consecration rank 1 til å avbryte heals. Ikke drep adds før boss er nede.

8465678[/snapback]

Takk for tips.

 

Var litt uklart hvem som tanker, ja.. Druid tank og paladin healer.

Lenke til kommentar

Jeg hadde verdens beste øyeblikk i dag! Sto i BG rommet i Orgrimmar sammen med en gang folk jeg vanligivs pvp'er med, vi venter på BG (w00t waittime?) og hopper fra faklene der og opp på seilet over EoS go AB battlemasterne. så kommer en lvl 12 hunter bort og først spør:

 

"can i have 20 silver plz?" typisk.. men så hopper vi opp på disse seilene og han går amokk!

 

"OMG, hax? how did you get imp. jump?!! can you teach meee!?!11!" og det var en direkte quote.

 

Jeg, grei som jeg er forklarer han følgende:

 

"its a secret, but for 10 silver i might want to tell you." han gir meg 10 silver. så sier jeg:

 

meg: "type /camp and it should work!"

han skriver /camp og går offline xD. fra hele gjengen jeg står med kommer det hauger av "lol..." han kommer tilbake et halvt minutt senere og begynner å hoppe rundt.

 

han: "omg it didn't work! :("

jeg: "sometimes the server d/c you cause its a hack, you just have to keep trying until it works. usuallt it works within the first 10 tries!"

han går offline igjen, kommer på igjen hopper, gir en liten "! :(((" og går offline igjen, og gjentar dette 5-6 ganger! Krampelatter på vent, fy faen jeg trodde jeg skulle dø! tilslutt klarer jeg ikke å se på stakkaren lengre så jeg sender en whisper:

 

"dude, i was just fucking you, you jump from the brazier and to the canvas.." WSG inv kommer og vi går og gjør oss fornøgd mot en pug og kommer ut igjen.

 

der står lille karen og spammer

"can i have 10 silver please?"

"can i have 10 silver please?"

"can i have 10 silver please?"

"can i have 10 silver please?"

 

så jeg går bort til han og sier, at hvis han holder kjeft så skal han få 10 silver, det går han med på, så jeg gir han tilbake de 10 silver jeg fikk fra han tidligere for å vise han "imp. jump hax", han holder kjeft og går. win-win-win-situasjon!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...