Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

steam vault heroic

 

Gode tips ovenfor. Jeg utbroderer tipsene litt, og håper at det ikke blir for mye repitisjon.

 

Thespia:

 

Parker peten til hunteren enten i vannet eller nederst på bakken opp mot plattformen til Thespia. I det tanken aggroer Thespia+ en add misdirecter hunteren den andre adden til sin pet. Adden vill bruke tid på å komme seg til peten og det er rimelig enkelte å nuke den ned. På denne måten slipper dere doble water volleys fra to adds. Peten tåler en god del juling fra adden dersom hunteren specer riktig resister på den. Bruk i tillegg aspect of the Wild som gir alle i gruppen 70 nature resistance. Dersom dps tar dmg bør de kunne bruke bandages. Healer fokuserer kun på main tank.

 

Når første add er død (bør ikke ta mange sekundene) nuker dere den andre adden. Deretter Thespia.

 

Mekineer: Det viktigste er at alle gnomene blir aggroet, ikke nødvendigvis drept. En kombinasjon av frost nova + frost trap (aoe slow) kiting bør kunne fungere rimelig godt. Bare pass på å nuke bossen max når dere har anledning. Paladin healeren bør også kunne plukke opp et par adds som han aoe med rank 1 consecretion (eller hva det nå enn heter).

 

Merkelig instance for øvrig. Den første bossen er desidert hardest og den siste den desidert enkleste.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har blitt 70 med druiden min nå og fått farma meg til heroic nøklene. Prøvd heroic Durnholde , shattered halls, alcrtraz og ramparts.

 

Sliter veldig med å heale for mobbene slår så hard, bruker derfor veldig mye mana. Har greit gear.

 

Noen som har tips hvordan heale mest effektivt i heroic instancer?

Lenke til kommentar
Jeg har blitt 70 med druiden min nå og fått farma meg til heroic nøklene.  Prøvd heroic Durnholde , shattered halls, alcrtraz og ramparts.

 

Sliter veldig med å heale for mobbene slår så hard, bruker derfor veldig mye mana. Har greit gear.

 

Noen som har tips hvordan heale mest effektivt i heroic instancer?

8469220[/snapback]

Regner vel med du er resto?

Og ellers: nei, bare pass på å ikke overheale...

Lenke til kommentar
hvor my HP kan en warrior få nå, med det beste settet...?

8477036[/snapback]

 

Utrolig mye, vår Mt har ca 18k unbuffed. Kansje litt lite i forskjell av andre Tanks

8477125[/snapback]

18k unbuffed?! vår har 14 ellerno

8477227[/snapback]

 

Beklager så mye det var buffed :ermm: han hadde ca 14k.

Var litt på bærtur. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...