Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, det er så masse forskjellig hver klasse kan liksom.

 

Alle klasser har et talent tre som inneholder tre "veier" en kan gå innen klassen din. Anbefaler deg å lese litt på www.wow-europe.com sine klasse forums. Der kan du evt. spørre om hva som helst for hjelp innenfor din klasse også. :)

Lenke til kommentar
Har lest ein del der ja. :)

 

Hmm, viss eg seier at eg eg vil ha ein sterk karakter. Helst female. (Kan ein velge om man er male eller female?) Står mellom hunter og warrior egentlig. Noen som har ups and downs for de to? :)

8484860[/snapback]

 

 

De er jo nesten stikk motsatt da.

Hunter gjør mest skade på lang avstand mens pet er inne i melee og tar skade.

Warrior er med i melee hele tiden og gjør lite skade fra avstand.

Endret av TheoB
Lenke til kommentar
Har lest ein del der ja. :)

 

Hmm, viss eg seier at eg eg vil ha ein sterk karakter. Helst female. (Kan ein velge om man er male eller female?) Står mellom hunter og warrior egentlig. Noen som har ups and downs for de to? :)

8484860[/snapback]

Hvis du spiller Warrior vil du måtte tanke (Passe på at mobs alltid er på deg) og kunne en god del. Du er heller ikke så altfor god på soloing delen. Det vil though aldri være et stort problem for deg og skaffe gruppe til forskjellige instances.

 

Hvis du spiller hunter er det en lett klasse og spille og du vil fint klare og soloe mye rart.

Du vil på en annen side slite med og finne grupper da hunters generelt ikke har det beste rykte pga mange "Legolaser"

 

Skal du spille en classe med stor fysisk styre er warrior det beste valget, vil du være mer en altmulig klasse er Hunter best, det kommer til slutt helt ann på hva du vil selv.

 

Vil andbefale deg og spille alle classer opp til lvl 20 eller noe sånt også fortsette på den charen du liker best, selv levla jeg 3 av hver klasse til 15-20 før jeg levla en Warlock til 70.

Lenke til kommentar

Warlock - Tar alt om du spiller riktig.

Warrior - Morsomt om du har det riktige gearet. (riktig = godt)

Priest - Kan heale, men gjør også syk skade med spelldamage og shadowform.

Shaman - Utrolig syk skade med dual-wield og windfury

Mage - Magiker. Gjør utrolig bra skade, også kan de lage mat/vann.

 

Lykke til. :thumbup:

Lenke til kommentar
Warlock, utrolig gøy. Gjennomførte quests, mye skade og høy overlevelsesevne.. er dog en litt vanskelig klasse for nybegynnere.

8484981[/snapback]

Kan du forklara korleis denne kan vera litt vanskelig i begynnelsen? :)

 

Warlock - Tar alt om du spiller riktig.

Warrior - Morsomt om du har det riktige gearet. (riktig = godt)

Priest - Kan heale, men gjør også syk skade med spelldamage og shadowform.

Shaman - Utrolig syk skade med dual-wield og windfury

Mage - Magiker. Gjør utrolig bra skade, også kan de lage mat/vann.

 

Lykke til.  :thumbup:

8484990[/snapback]

"..Spille riktig" ? :)

Lenke til kommentar

Warlock classen går rett og slett ut på og gjøre damage ved Dots(Damage over time spells) eller hvis du bruker talent points på destruction så blir du nesten som en mage bare noen spell forskjell.

Du har fear som holder targetet unna deg samtidlig som dotsene gjør damge i stor mengder.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
"..Spille riktig" ? :)

8485015[/snapback]

Han mener vel at Warlock har veldig mange spells, så det er lett å overse noen og tro at de ikke er så bra, ellers må man kunne å litt andre triks.

 

 

Men angående valg av klasse. Vil du stå helt nærme å slå, kaste magi, flammekuler osv.?

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
"..Spille riktig" ? :)

8485015[/snapback]

Han mener vel at Warlock har veldig mange spells, så det er lett å overse noen og tro at de ikke er så bra, ellers må man kunne å litt andre triks.

 

 

Men angående valg av klasse. Vil du stå helt nærme å slå, kaste magi, flammekuler osv.?

8485070[/snapback]

Vil gjerne kaste litt magi osv. Samt at eg vil sjå nokon lunde menneskeaktig ut (human, elf..) Litt healing muligheter er heller ikkje dumt vel. Er vel ikkje nokon kombinasjon.

 

Kanskje ein som kan slå osv, men er best på kaste magi + flammekuler + evt. healing? Er det noen slike? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...