Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kommer patch 2.1 denne onsdagen eller senere?

Noen som vet noe om visse nedsatte priser på de honor-baserte itemsene? (ie. Marshal's Plate Boots)

8451333[/snapback]

 

Mitt personlige tipp er neste uke. Du finner flere oversikter over nedsatte priser flere steder på nettet. Er ikke i form til å lete nå. Armour går ned med rundt 25%, enkelte ringer/amuletter mer, og gems går ned ca. 50%.

Lenke til kommentar
Kommer patch 2.1 denne onsdagen eller senere?

Noen som vet noe om visse nedsatte priser på de honor-baserte itemsene? (ie. Marshal's Plate Boots)

8451333[/snapback]

 

Mitt personlige tipp er neste uke. Du finner flere oversikter over nedsatte priser flere steder på nettet. Er ikke i form til å lete nå. Armour går ned med rundt 25%, enkelte ringer/amuletter mer, og gems går ned ca. 50%.

8451776[/snapback]

 

Er det noen prisreduksjon på Heroic-badge priser også?.. :innocent:

Lenke til kommentar
Nettopp gjort Undead-lowbie-questene og har 15k revered. Er det noe vits å gjøre orc/troll for den lille reputationen den gir, eller bør jeg bare levle videre og evt. ta noe cloth etter Cauldrons i Plaguelands?

8451800[/snapback]

 

Kan jeg ikke tenke meg! Har aldri gjort noe sånt selv, ihvertfall!

Lenke til kommentar
Noen som har links til gode profiles for wowglider? Lvl 10---->

 

Ty :)

8454460[/snapback]

Botting er både ulovlig og forkastelig.

8454474[/snapback]

 

Jeg spurte ikke etter din mening.

 

Please, ikke den diskusjonen igjen. Jeg har tentamener de neste ukene og vil gjerne ha en lvl 70 Pally. :p

Lenke til kommentar
Jeg spurte ikke etter din mening.

 

Please, ikke den diskusjonen igjen. Jeg har tentamener de neste ukene og vil gjerne ha en lvl 70 Pally.  :p

8454499[/snapback]

 

Diskusjonen er ulovlig. Du har til og med deltatt i tråder om temaet tidligere, og du vet det godt. Når du spør etter ting i strid med reglene på tross av dette, så håper jeg at det finnes tiltak for at fjotter som deg får en ferie fra forumet i tillegg til din forhåpentligvis permanente ferie fra WoW.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...