Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spiller på Grim Batol, som er helt jævelig for tiden. Er horde mens 99% av serveren omtrent er allies nå :/
Er i guild, men vi holder på med 4 boss i SoO, fatter ikke hvordan dere klarer å være så langt fremme haha!

Bare si ifra om noen har lyst til booste meg vettu (;P) med noen bosser, enten i flex eller normal! Selv holder jeg på å lære taktikkene til bossene i wing 2 nu.
(Rogue ilvl. 536, TheVeryEnd#2445)

Lenke til kommentar

Det kunne vært spennende ja! :] Kan man forresten bruke Oqueve til å skaffe SoO normal grupper, eller er det kun flex som gjelder for øyeblikket?

 

4 boss, ikke verst :) Den er veldig grei i flex, men antar den er ei hore i normal ;D

Synes Flex er bra på den måten at den har alle mekanismene som man har i normal, bare endel lettere. På den måten lærer man fighten, hva man skal gjøre og ikke gjøre, og kan være med på å gjøre normal kill bedre.

Lenke til kommentar

aner ikke hvordan flex er, jeg har enda ikke satt mine bein i det :) Mest fordi jeg synes det er nok med de dagene jeg tar normal, og de altene jeg har som da leker med LFR. Blir litt annerledes om det er en haug med nordmenn herfra man skal ta det sammen med :)

 

Noen her som har tatt alle challenge modes på gold og har noen tips til hvor mye tid det tar og lære hver enkelt instance skikkelig, vi har et challenge mode team, men det har hatt en liten pause, og vi prøver komme i gang igjen :) (har ikke råd til å betale 160k gull til de som kan :p)

Lenke til kommentar

Jeg liker Timeless Isle. Og jeg elsker hvordan jeg får geara opp alts med både MS og OS før de engang har nådd 90. Gankerne har ikke så mye å si, så lenge det ikke er graveyard camping, det som irriterer meg er når det samles opp så mye horde at du ikke ser området for bare rødt og serveren kræsjer på grunn av det.

 

Har skjedd noen ganger allerede den siste uka. Minner veldig mye om vanilla da vi raida UC og serveren kræsja. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...