Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Startet wow etter 3 år pause. Før det spilte jeg i ca 5 år.

Noen som kan gi meg en link hvor jeg kan lese meg litt opp på endringer, og finne ut hvor jeg bør reise for å begynne lvlfra 80 og oppover. Det siste jeg gjorde i wow var å ta ned LK.

Var skikkelig rart å spille igjen, finner ingenting! (litt glad jeg har ca 10k i gull, tror jeg kommer til å trenge dem)

Lenke til kommentar

Når man bodde på nerdehybel, hadde 7 kontoer og brukte keyclone og powerboosta og hadde alle klassene i topplevel og gjorde alle dailyquestene på alle karakterene og hadde gold-cap på 3 karakterer i TBC så sier det seg selv at det ble litt played..

 

Satt så mye stille at fordøyelsessystemet stoppet opp og jeg ble syk i den perioden jeg hadde 120t played i uka

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Når man bodde på nerdehybel, hadde 7 kontoer og brukte keyclone og powerboosta og hadde alle klassene i topplevel og gjorde alle dailyquestene på alle karakterene og hadde gold-cap på 3 karakterer i TBC så sier det seg selv at det ble litt played..

 

Satt så mye stille at fordøyelsessystemet stoppet opp og jeg ble syk i den perioden jeg hadde 120t played i uka

Regner med dette var i studietiden :p isåfall hva/ hvor studere du ? Høres ut som et ok studentliv :p

Endret av Mr.Duklain
Lenke til kommentar

Allmenn pågybb

Forkurs , matte og fysikk

HIST :dremel:

 

Ja det var studietiden og hybelliv.

 

Har man et guild og noe å gjøre så er vel tiden solgt.

Nå logger jeg i wow og guildet har byttet side og jeg dreper en mob i uka uten mål og mening.

Savner vanillawowfølesen, men den var nok bare magisk pga wow var nytt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...