Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flytta human paladinen min over til horde tauren. Står nå i orgrimmar å ikke aane bæra på hvor jeg skal gå osv siden alt er nytt.. kom automatisk opp det start chain queste til ett eller anna? Er lvl86 osv må jeg queste eller kan jeg bare fortsetten å gå instances? Eller er det noe jeg må gjøre siden jeg er kommet inn i horde siden osv.

Lenke til kommentar

Flytta human paladinen min over til horde tauren. Står nå i orgrimmar å ikke aane bæra på hvor jeg skal gå osv siden alt er nytt.. kom automatisk opp det start chain queste til ett eller anna? Er lvl86 osv må jeg queste eller kan jeg bare fortsetten å gå instances? Eller er det noe jeg må gjøre siden jeg er kommet inn i horde siden osv.

trenger ikke gjøre noe, om du skal queste og har kommet lit i gang så kan du bare gå til tilsvarende queste sted for hordes å starte derifra. det er heller ingen problem å gå rett på instances.

 

all reputation er også flyttet over så du har tilsvarende på horde siden. noen achies har vel blit endret osv.

 

har flyttet locken min frem og tilbake mellom horde og ally 2 ganger, alt gikk smooth og jeg kunne bare hoppe på quests direkte der jeg avsluttet med motsat faction. Neutral quests blir vel også i quest loggen.

 

eneste forskjell jeg kommer på er vel at du ikke har guild lengere, men når jeg flyttet roguen min(noen uker siden) så ble jeg automatisk kastet inn i en lvl 25 guild som var åpen for det meste.

Lenke til kommentar

Tja, enn så lenge ser jeg ikke noen snarlig slutt på det. Kanskje om Titan (hva enn det er) blir stort nok til å ta over for oss som fortsatt ikke har funnet noe som helst som vi liker bedre en WoW :)

 

Om du får opp den tanken, så er dte kanskje tiden for deg og kutte ut WoW og finnne noe annet :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...