Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har tips til PVP rogue? startet som assassination men byttet til combat, spiller ikke så mye arena enda.

 

Nylig dinget 90 og har ikke mer enn ca 30% pvp power

 

Edit: ser det at combat har potensiale til å hitte som en truck, men jeg savner altid den passive poison damagen fra assasination.

Endret av XfsB
Lenke til kommentar

Lite spørsmål: Jeg skal til å bli exalted med et guild jeg bruker for å lvle, er lvl 35 nå. Når jeg blir exalted kan jeg kjøpe Dark Phoenix-mounten, men ikke bruke den før lvl 70 om jeg har forstått rett. Hva skjer dersom jeg kjøper nå og har den i baggen og leaver guildet? Forsvinner den da? Vil jeg måtte bli exalted i et annet guild for å kunne bruke den? Eller er det bare å kjøpe og leave, for så å lære den når jeg blir lvl 70; uavhengig om jeg er i noe guild i det hele tatt? :)

Lenke til kommentar

Det er et tegn på at du gjør noe feil i rotasjonen din, eller prioriteringen kanskje. Jeg regner med at du gemmer og reforger riktig. Med ilvl 521 ser jeg for meg at du burde ligge på i alle fall rundt 120k.

 

Sliter litt selv også. Med ilvl 530 burde jeg ligge vel over 150k, men dette klarer jeg såvidt. Det er vel på tide å skaffe seg legendary cloak :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...