Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Det er vel slike holdninger dere har som gjør at communitiet i wow er pill råtten.

 

Nei. Jeg er lei av å booste idioter uten å få noe igjen for det. Derfor needer jeg på alt jeg muligens kan komme til å trenge en gang eller OS gear når det er mulig. Skal sies at jeg ikke needer på stuff jeg allerede har, med mindre jeg har avtalt med noen å bytte om jeg vinner.

Takker, du tok å understreket det jeg mener.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har prøvd ut SWtor et par dager nå, og det er jo virkelig gøy det. Men jeg sier ikke opp abonnementet mitt på WoW allikevel. Kanskje det bare er meg, men jeg synes WoW har så mye mere sjel.

Jeg betaler for SWTOR, WoW, Rift og et par andre spill, men spiller for øyeblikket ingen av dem. Logger på WoW for å preike skit med guildet, men that's it. :p

Venter bare på at TSW skal komme slik at jeg kan betale for det og spille det også sporadisk.

 

e:

Jeg sliter med å neede, selv om jeg trenger det. Så lenge jeg ikke er 120% sikker på at jeg trenger det, spør jeg alltid om jeg kan neede, eller om noen andre vil ha det i stedet. Får i 9/10 ikke svar og etter et halvt minutt med panisk tenking needer jeg. :p

 

Skjønt, for øyeblikket sliter jeg generelt med å komme inn. Logger inn, blir disca. Logger inn på nytt, disca på nytt etc.

Skjer kun i WoW og begynte først i dag. I går kveld var det helt greit da jeg fløy rundt i Moonglade og venta på at noen skulle spawne Omen.

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Noen her inne som har prøvd seg som 'Shockadin'?

 

Og, kjørte random Lich King heroic i dag, jeg som retri paladin gjorde rundt 2,5k dps, mens prot paladin gjorde 5k+, uten så mye bedre gear, er prot pally så OP? Eller gjør jeg bare ting feil?

 

Noen som har tips til UI og macroer til Holypaladin? Mitt UI er standard, og jeg har ikke peiling på å lage macroer...

?

Lenke til kommentar

Det er vel slike holdninger dere har som gjør at communitiet i wow er pill råtten.

 

Vi som har gjort communitiet slik eller communitiet som har gjort oss slikt?

Jeg lekte snill gutt det første året or so jeg spilte, men man skjønner fort at man bare gjør ting vanskeligere for seg selv ved å følge regler som "ingen" andre følger.

Lenke til kommentar

Første gang i DS i dag :) Prøvde Morchok på HC 25 man, gikk dårlig (ingen klarte å plassere seg og komme seg bak steinene) så vi kjørte igjennom normal. Kom til Hagara, så tok folk kvelden, men alt i alt veldig gøy å begynne med raid! Tok ikke så lang tid, og var ikke i nærheten så vanskelig som jeg hadde trodd å geare opp. Tok vel kanskje snaue 1 dag played fra jeg dinget 85?

Endret av Zeromac
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XIQJlAy2KQ

Dette med å være snill gutt tror jeg alle var i starten, men du blir endret ganske fort på WoW. Det er vanskelig å holde en positiv instilling hele tiden, andre drar deg rett og slett ned i driten. Du gir opp og havner på deres nivå, det er synd, men sånn er det bare. Sikkert ikke for alle, men for de aller fleste hvertfall. Jeg vil si at communitiet endrer deg, og så endrer du andre igjen, en ond sirkel ja, som det nevnes over her.

Lenke til kommentar

Har et artig sideprosjekt gåande med en protwarr som ikkje har gjort et q sia level 38. Har kun lov til å levle i dungeons, og kan kun få gear fra dungeons. (Har chest og shoulder boa for litt ekstra xp boost men det er alt). Lovlig hardt å få tak i dugande protgear og trinkets er ikkje å oppdrive, men det er vel litt av moroa. ^^

Lenke til kommentar

Har det motsatte på gang. Levler i maks hvitt gear som dropper, quest rewards eller kjøpt hos vendor. Ingen talentpoeng, ingen pengestøtte fra rik main. Dungeon og BG er ikke lov. Det er en helt annen opplevelse av content enn når man nuker ned alt de første 20-30 levlene uten å tenke seg om. Tanken er at man også skal rolle for faction, rase og klasse. Og dør man, så skal karakteren slettes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...