Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvilket Hierloom vil gi best utbytte for en mage? Vurderer å levle en liten søt gnom-mage, og siden jeg sikkert ender på rundt 3k justice-points når jeg dinger 85, tenkte jeg å bruke det på hierlooms. Men hvilket vil være best? Shoulders, siden det ikke er like lett å få ta i ved lav lvl?

Endret av marvol
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Skaff deg RAF til lvl 80 og du har det på noen dager.

 

EDIT: Jeg er gavmild og har en battlechest til deg, om det hjelper :)

Tenkte meg RAF til 80 med min gamle account. Kjenner en venn som vurderer og starte.

 

Og hvor generøs føler du deg med den battlechesten? ;)

 

Høres bra ut. Beklager seint svar, vert i Oslo.

 

Du har CD-key på PM om 2 min :)

 

EDIT: Du har battlechest i innboksen din :)

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar

Skaff deg RAF til lvl 80 og du har det på noen dager.

 

EDIT: Jeg er gavmild og har en battlechest til deg, om det hjelper :)

Tenkte meg RAF til 80 med min gamle account. Kjenner en venn som vurderer og starte.

 

Og hvor generøs føler du deg med den battlechesten? ;)

 

Høres bra ut. Beklager seint svar, vert i Oslo.

 

Du har CD-key på PM om 2 min :)

 

EDIT: Du har battlechest i innboksen din :)

:o :o :O

 

Tusen takk :o

Skylder deg noe sykt :D

Lenke til kommentar

Da har guilden jeg er i bestemt seg for å finne en ny realm. Så tenkte å høre om det er noen her som har tips?

 

Vi er på utkikk etter en realm som er high populated under primetime, vi er horde så en realm med mange horde spillere er å foretrekke da vi ikke skal bli helt justin bieber å gå alliance.

 

En "internasjonal" server er også å foretrekke, dvs. at trade chat ikke blir konstant spammet med diverse rare språk :p

 

Hadde også vært fint om det er en server det er mulig å rekruttere raidere, vi på 1/8 heroic atm, men progress blir litt vanskelig med en såpass tynn roster på en realm hvor rekruttering så å si er umulig.

 

Eventuelt hvilken side er best å bruke for å få fiska ut stats fra realms?

Lenke til kommentar

Selv om jeg er enig i at The Burning Crusade antagelig var den beste ekspansjonen, så synes jeg ikke WOTLK var så galt. WOTLK gjorde normale raids lette, og gav sosiale guilds en mulighet, slik at jeg kunne spille sammen med folk jeg faktisk liker, istedet for en gjeng med EPEENs. Cataclysm ødela det i veldig stor grad, og hadde vel noe slikt som halvparten av innholdet som var i WOTLK.

 

Det begynte altså først å gå nedover skikkelig noe tid før Cata kom ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...