Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

http://www.wowprogress.com/ funker, litt søk må du regne med. Hvilket realm flytter dere fra? Kjipt å foreslå samme realm... :blush:

Har sett en del på wowprogress, men det er vel bare spillere som er med i en ranked guild som vises der? Sant nok det gir et relevant syn på hvor mange PvE spillere det er.

 

Vi skal flytte ifra Agamaggan, tviler på at det er en server noen har kommet til å foreslått uansett, da den har vært døende siden begynnelsen av Cataclysm :p

 

Crushridge virker som en ok populated server med fin alliance/horde ratio. Er vel bare å mekke en level 1 char på realms som er av interesse å finne ut om de er i decline eller ikke :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva syns folket om den nye drage-mounten; Heart of the Aspects? :)

 

Personlig syns jeg den er flott, gøy med en dragemount av det mer asiatiske slaget. Eneste drawback for meg er at den er litt "slitsom" å fly rundt på, går så voldsomt opp og ned, ser litt stress ut. Men flott sak! Er det noen historie/lore bak denne mounten? :)

Hvor får man tak i den mounten? Kunne sjekket selv, men sitter på jobb :/

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Hadde kjøpt an om prisen var 5 euro. Men 20 er for drøyt. Gjelder vel alle mountene de selger.

Å betale for et totalt unødvendig innhold fatter jeg ikke helt vitsen med, spesielt når det er snakk om rundet 150 spenn for å sitte på ryggen til en annen drage ingame.

 

Men noen ser vel gleden i det og :-)

Lenke til kommentar

Da har guilden jeg er i bestemt seg for å finne en ny realm. Så tenkte å høre om det er noen her som har tips?

 

Vi er på utkikk etter en realm som er high populated under primetime, vi er horde så en realm med mange horde spillere er å foretrekke da vi ikke skal bli helt justin bieber å gå alliance.

 

En "internasjonal" server er også å foretrekke, dvs. at trade chat ikke blir konstant spammet med diverse rare språk :p

 

Hadde også vært fint om det er en server det er mulig å rekruttere raidere, vi på 1/8 heroic atm, men progress blir litt vanskelig med en såpass tynn roster på en realm hvor rekruttering så å si er umulig.

 

Eventuelt hvilken side er best å bruke for å få fiska ut stats fra realms?

Kazzak er en veldig fin server synes jeg, veldig mange pugs (for alts) generelt gode spillere, godt raiding miljø og ally finnes nesten ikke

Lenke til kommentar

Hmm, jeg spiller stort sett Horde, men raider med en Alliance alt sammen med diverse andre alts fra greie guilds på serveren. Har kommet litt i moralklemma etter at raidlederen, som også på mirakuløst vis har klart å samle sammen en gruppe alts som gjør DS HC og levlet opp guildet til level 17 på kort tid, klart og tydelig sa at han benyttet seg av auto clicker til bl.a. å farme charms til Love Bird mounten. På en måte synes jeg lovbrudd er lovbrudd, og han fortjener sin straff. Samtidig straffer jeg en god del andre fordi altgruppa ikke fungerer uten hans ledelse. De ukene han ikke har vært der har det bare vært fjas, han er av den typen som har stålkontroll på klassenes abilities og han kjenner de aller fleste fra tidligere guilds. Hva skal man gjøre med slikt? :hmm:

Lenke til kommentar

Ikke akkurat én mount han farmer... Han bruker den garantert til andre ting også, som de fleste andre f.eks. knusing av ores. Mange hadde falt fra og aldri brydd seg med så heftig produksjon dersom de aktivt måtte ha trykket for hver prospect. Økonomien i spillet påvirkes i stor grad av slike ting.

 

Prinsippet står sterkt. Jeg vet jeg er sær, jeg needer ikke på ting jeg ikke har bruk for i LFR engang... Uansett, hvorfor er det greit at han benytter seg av det, mens andre får perm ban for tilsvarende?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Om han finner ut av at han har blitt sladret på av en i guilden skal du ikke forvente at han kommer tilbake dit når bannen har forsvunnet.

Sladrer du på kompisen som var oppå skoletaket, fordi dette var imot skolens regler?

Lenke til kommentar

Jo, det er fint å bruke "sladre"-kortet. De som installerer en auto clicker gjør det av egen fri vilje og for sin egen fortjeneste. Praksisen er at dersom du blir tatt for å bruke slikt blir det ban. Å unngå å rapportere noe fordi det er et "ubetydelig" brudd på reglene er jo bare latterlig. Alt i WoW er ubetydelig i forhold til mye annet. Likevel betaler folk for å spille, så å forvente at andre følger spillereglene er ikke for mye forlangt. Å forsvare bruken av slikt faller på døve ører. Problemet er ikke selve clickeren. Ettersom dette potensielt ødelegger for så mange andre burde raidlederen selv innse at å gjøre noe slikt er dumt.

 

Jeg rapporterer også boter som farmer, og foretrekker heller å kjøpe dyrere av de jeg vet er online og gjør sin egen farming.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...