Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Skrevet

Haha.

Min main er en mage. Jeg gidder aldri å lese patch notes eller noenting, bare så det er sagt.

I GÅR fant jeg ut at jeg kaster scorch gratis og kan løpe samtidig :tease:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tell me about it. Tjente 150k gold første ukene på intens mining og herbing.

Botting da vell?

Når jeg skriver åpent at jeg botter ett sted på forumet. Tror du ikke at jeg hadde faktiskt skrevet "bottet 150k" om det var tilfelle?

Tror ikke det nei.

:) Må suge å være dårlig til å tjene gull.

Suger da ikke til og tjene gull. Men når du botter lvling så botter du vell herbing og mining også.

Skrevet

Du leser ikke hva de forskjellige talents gjør heller skjønner jeg? Har vært sånn siden vi måtte respecce på 4.0.1, hvis jeg ikke husker helt feil harhar.gif

Sånn delvis. Jeg har jo specca gratis scorch så har tydeligvis lest det. Men har aldri tenkt over at jeg kan spamme den som en veldig bra løsning på ting!

Skrevet

Skulle ønske jeg kunne få med meg fyrverkeriet i WoW også. Men WoW kommer selvfølgelig aldri foran virkeligheten, så det er ikke så lett å ta seg tid til å få med seg fyrverkeriet heller. :p

Skrevet (endret)

Der var fyrverkiet utenfor huset mitt også ;)

Det var jo farlig da, jeg kjenner en som døde av det. Nesten. Dessuten vet jeg ikke hvor du bor :roll:

Endret av Cowboy Bob
Skrevet

Skulle ønske jeg kunne få med meg fyrverkeriet i WoW også. Men WoW kommer selvfølgelig aldri foran virkeligheten, så det er ikke så lett å ta seg tid til å få med seg fyrverkeriet heller. :p

Jeg mener å huske at fyrverkeriet på WoW gikk hver time den 31. desember, så er jo en mulighet til å få med seg både deg og det i virkeligheten ;)

Skrevet (endret)

Teit spørsmål..men hvor er valor points vendoren for alliance?

ingen som vet?

Ved siden av JP vendoren.

Noen som vet hvordan jeg kommer igang med Therazane rep?

Endret av Refsa
Skrevet

Tell me about it. Tjente 150k gold første ukene på intens mining og herbing.

Botting da vell?

Når jeg skriver åpent at jeg botter ett sted på forumet. Tror du ikke at jeg hadde faktiskt skrevet "bottet 150k" om det var tilfelle?

Tror ikke det nei.

:) Må suge å være dårlig til å tjene gull.

Suger da ikke til og tjene gull. Men når du botter lvling så botter du vell herbing og mining også.

Nei :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...