Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

noen som kan hjelpe with this error fatal error #132 (0x85100084)? har søkt i google fant ingen svar delete cache funker ikke :(

 

The 132 error simply reports that something was not processed correctly. Because this is such a general error,

it can be difficult to find the cause and an ultimate solution. In many cases the information below the actual Error #132 message

can help better describe the cause, however in the majority of cases the error will simply depict an error within memory.

Please note that while the system memory (RAM) may in fact be the cause of this error in some cases,

many other causes must be taken into account. The information below shows common 132 errors, and some helpful troubleshooting.

However, while this troubleshooting may be a good jumping off point, in no way is it meant as a complete solution to each user's 132 error.

 

http://forums.worldofwarcraft.com/thread.html?topicId=10021053

 

Det var forøvrig første resultat i et google søk.

Endret av nazrm
Lenke til kommentar

Nå satser vår raidgruppe på å få alt av server first, så da må man nesten begynne tidlig :)

 

Nja, det er vel bare TFR som er konkurrenter av de gamle 25-mann'sene på AD?

Skal man ta server first's er vel sjangsen mye større som 10 manns i første tier; så får vi se om AE 10-man eller TFR 10-man tar premien :)

(Eller en 10-man som ingen har hørt om før).

Lenke til kommentar

noen som kan hjelpe with this error fatal error #132 (0x85100084)? har søkt i google fant ingen svar delete cache funker ikke :(

 

The 132 error simply reports that something was not processed correctly. Because this is such a general error,

it can be difficult to find the cause and an ultimate solution. In many cases the information below the actual Error #132 message

can help better describe the cause, however in the majority of cases the error will simply depict an error within memory.

Please note that while the system memory (RAM) may in fact be the cause of this error in some cases,

many other causes must be taken into account. The information below shows common 132 errors, and some helpful troubleshooting.

However, while this troubleshooting may be a good jumping off point, in no way is it meant as a complete solution to each user's 132 error.

 

http://forums.worldofwarcraft.com/thread.html?topicId=10021053

 

Det var forøvrig første resultat i et google søk.

 

takk for svar nazrm. tviler på d kan være min ram som er problem har ikke hatt noen problemer før den ny mini patchen kom.

 

*edit* Jeg kan logge meg inn på warlocken min men på warrioren går ikke ann

Endret av j0pp
Lenke til kommentar

Nå satser vår raidgruppe på å få alt av server first, så da må man nesten begynne tidlig :)

 

Nja, det er vel bare TFR som er konkurrenter av de gamle 25-mann'sene på AD?

Skal man ta server first's er vel sjangsen mye større som 10 manns i første tier; så får vi se om AE 10-man eller TFR 10-man tar premien :)

(Eller en 10-man som ingen har hørt om før).

 

Raider 10mann, ikke 25.

TFR raider 25 og har ikke planer om 10mann (ut fra det jeg vet ;P), mens AE raider begge deler.

Endret av Maeriwen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...