Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blærh, har ingen toons tilgjengelig for transfer.

Tenker jeg flytter tilbake til min gamle server om to uker, noen andre her som er på Vek'nilash?

 

JuletreDuden: see what you did thar. Også har du 1337 i signaturen din :whistle:

 

Logikk :3 Når ting er lett, hvorfor bruke addons som gjør ting lette skrev slimda. jeg skriver, hvorfor gjøre ting lette, når du kan gjøre alt uten å gjøre noe som helst?

 

Men bots. aldri brukt :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

I tillegg for å få Loremaster, så gjør jeg det for loren sin del. Å faktisk lese questene i motsetning til når jeg levlet opp, gjør det hele mer interessant.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Kjenner det rykker litt i kølla ja, må ærlig innrømme det.

 

Dessuten er det ikke noe utbredt problem på serveren min. Holder på å levle flere alter uten problem.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

Også tenkte jeg at jeg skulle få tittelen "The Explorer" før Cataclysm da.

 

Men Orgrimmar var ikke lett for en stakkars Alliance. Nå er det nemlig sånn at man må gå langt inn i byen, og faktisk komme seg inn i midten av en stor bygning for i det hele tatt få registrert at man har vært i Orgrimmar. Med level 85 guards rundt hvert j*vla hjørne og to stykker ved inngangen til nevnte bygning, så kan man si at jeg døde noen ganger i forsøket. Men til slutt fikk jeg det til :new_woot:

 

Bare trist at jeg plutselig fant ut at Cataclysm-områdene allerede er lagt til på lista over områder man må explore for å få tittelen... og der kommer man ikke engang inn før 7. desember :cry:

Lenke til kommentar

Stamina hele veien.

 

Serr? Ikke noe block, dodge, parry osv, osv osv?

Skal være mulig å plukke med seg nok dodge, parry og expertise av gear alene. Jeg er enig når det kommer til gems, stamina hele veien. Ellers vil det meste av gera ha alt du trenger på seg. Nå er det ikke lengre noen defense cap, så plukk opp alt du tror du trenger. Er ikke verre enn det nowadays.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...