Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

MM :-o Og i tilegg til å ha det kjempemoro med å optimalisere profilene mine, spiller jeg casual på paladinen, gjør ferdig førstegangstjenesten, lærer meg å perfeksjonere både baking og matlaging og leser matte og fysikk så jeg er forberedt til å begynne studier.

Må kanskje droppe den siste pilsen på byen, eller hoppe over popkornet på kino, men så som så med det.

Det går jo heller ikke utover noen andre.

 

Hva kul angår får det bli opp til de som kjenner meg å bedømme, vanskelig å være objektiv ovenfor seg selv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er med andre ord viktigere å følge en regel en å reflektere over hva regelen innebærer?

 

Til å ha en House-avatar er du forbausende lite lik fyren.

 

Skal vi se.

Du botter, eller lar programmer gjøre jobben for deg. Du bruker ca 400 kr for dette, eller 4800 kr i året. Du spiller i teorien ikke spillet selv, men pugger til andre ting(skole).

For andre folk dreper du ting dem trenger, og kan evt selge gullet til andre.

 

Moralske regler sier at du herper for flere enn deg selv, du kaster bort penger på noe du ikke driver med. Reglene sier også at det ikke er lov.

Du gir også andre folk en forsprang om du slger gullet, og deg selv om du gjør det.

 

Want more?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er med andre ord viktigere å følge en regel en å reflektere over hva regelen innebærer?

 

Til å ha en House-avatar er du forbausende lite lik fyren.

 

Du trenger se på mer House. Hans ideologi er ikke at alle regler er teite. Han mener at regler som ikke er idiotiske skal følges, sesong 7 episode 1.

 

Regelen mot botting er der fordi det skaper sinnsykt store forskjeller og gir store fordeler mellom de som spiller selv slik spillet skal spilles, og de som bare driter i alt og lar programmer styre karakterene sine.

 

Derfor er det ulovlig og stemplet som juks. Fordi det er juks. Mener du at regelen mot botting er urettferdig og teit er du dessverre en idiot. Du bør og følge bedre med når du ser på House M.D i stedet for å bare skumme gjennom episoder for å kunne referere til det på nettet og føle deg forbanna kul.

Lenke til kommentar

Jeg har heller aldri nevnt at alle regler er teite. Jeg kan min House utmerket takk :)

 

En regel som under visse vilkår som at jeg faktisk ikke bruker dette gullet utgjør en forskjell på veldig nøyaktig ingenting kontra om jeg skulle manuelt ha farmet det opp.

 

At jeg er rikere enn andre som ikke har råd til ÅHUFF, 400 I MÅNEDEN, for noe jeg synes er spennende er ikke et argument.

 

Derimot tror jeg at å ikke greie å debattere saklig, og dermed måtte bruke ord som "idiot" i allefall ikke setter deg noe høyere på stigen enn meg.

Endret av Detectable
Lenke til kommentar

K.

 

En regel som under visse vilkår som at jeg faktisk ikke bruker dette gullet utgjør en forskjell på veldig nøyaktig ingenting kontra om jeg skulle manuelt ha farmet det opp.

 

Les postene til folk over deg før du svarer idiotisk. Ja, jeg velger ordet idiotisk om ting som er idiotisk. OH FEEL THE HERSKETEKNIKK, sant? Nei tror ikke det.

Endret av Pokey
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...