Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, jeg antar at vi ikke raider før på nyåret, mtp. mange folk som er studenter med desember fylt opp av eksamener.

Jeg har bare funnet ut at så lenge jeg får E (lett studering i noen timer per dag), kan jeg for håpentligvis nyte mye av spillet også. Regner ikke med å være 85 før neste år en gang, men det kan ha noe med at jeg drar bort i julen og ikke får spilt i det hele tatt. :p

Lenke til kommentar

Klart det er noe å glede seg til, blir jo mer epeen med min ordentlige karakter, ikke en lolbeta!

Regner også med at ting blir vanskeligere på live enn på beta, eneste jeg ikke håper blir vanskeligere er heroic Stonecore, det var slit å heale uten ordentlig gear ;p

 

Og det var vel ikke meg du snakket til når du nevnte shadowmeld? ;S

Lenke til kommentar

Klart det er noe å glede seg til, blir jo mer epeen med min ordentlige karakter, ikke en lolbeta!

Regner også med at ting blir vanskeligere på live enn på beta, eneste jeg ikke håper blir vanskeligere er heroic Stonecore, det var slit å heale uten ordentlig gear ;p

 

Og det var vel ikke meg du snakket til når du nevnte shadowmeld? ;S

 

Naj, var noe rogue, stealth diskusjon ovenfor eller på andre siden, pekte egentlig dit + jeg var lat å sitere dem ;p

Lenke til kommentar

Vell. 22 desember for GMen vår bestilte ferie ute i januar mai hvor datoen var spådd til å bli i november. så han er på ferien en uke fra 7 desember. men det gir oss grei til til å gå heroics. med tanke på at noen av går på skole blir vi ikke lvl 85 før på rundt helga-mandag etter planen.

 

Sent? jaja, dårlig for oss det da :)

Lenke til kommentar

Vi starter raiding 12. desember, så vi skal ha god tid til å levle og geare opp :>

Gleeeeder meeeeeg!

Tror du virkelig at du får tid til å levle til 85, få alt gear du trenger (er noen rep grinds), levle enchanting, jewelcrafting etc på 5 dager?

 

I så stor grad at vi kan begynne å raide, ja ;)

Noen av de første bossene trenger man ikke fullt heroic-gear på engang, det holder å ha peiling på hva man driver med.

Du trenger jo ikke alt maxet ut så lenge du har penger til å kjøpe gems på AH ;> Repgrinds burde ikke være noe stress uansett, og professions kommer etterhvert.

Lenke til kommentar

Vi starter raiding 12. desember, så vi skal ha god tid til å levle og geare opp :>

Gleeeeder meeeeeg!

Tror du virkelig at du får tid til å levle til 85, få alt gear du trenger (er noen rep grinds), levle enchanting, jewelcrafting etc på 5 dager?

 

I så stor grad at vi kan begynne å raide, ja ;)

Noen av de første bossene trenger man ikke fullt heroic-gear på engang, det holder å ha peiling på hva man driver med.

Du trenger jo ikke alt maxet ut så lenge du har penger til å kjøpe gems på AH ;> Repgrinds burde ikke være noe stress uansett, og professions kommer etterhvert.

 

Tenkte ikke på det. Jeg begynte å spille i slutten av januar, så jeg har ikke peiling på hvordan det er i begynnelsen av en expansion.

Lenke til kommentar

Bring the player not the gear? ;)

 

Var ikkje det noken koreanera som hadde cleara heile BT i speed-of-light tempo? Noken hadde greenies enda? Lure på om det ikkje var snakk om level 60 epics også =P

 

Spent på når vi klarer å begynne å raide, om vi i det heile tatt er nok folk. ^^

 

inb4 shameless guildrecruitpost..

Lenke til kommentar

Rep grinds gjør dt fint taktisk ved å gjøre de quest med dem mens du lvler og bruker tabarden mens du får JP points. JC? du har vell en guild?

 

Trenger ikke fult BiS gear for pre-raid før du begynner. 2-3 dager med masse HCer og ha 4k JP points nå så er du på godt vei.

 

Tipper AH siden vi starter å raide så fort at mesteparten gjør det samme som meg :>

Dessuten er jeg JCer selv, og kommer til å levle jc/alchemy/cooking etter at gearet er sånn passe greit.

Lenke til kommentar

Rep grinds gjør dt fint taktisk ved å gjøre de quest med dem mens du lvler og bruker tabarden mens du får JP points. JC? du har vell en guild?

 

Trenger ikke fult BiS gear for pre-raid før du begynner. 2-3 dager med masse HCer og ha 4k JP points nå så er du på godt vei.

 

Tipper AH siden vi starter å raide så fort at mesteparten gjør det samme som meg :>

Dessuten er jeg JCer selv, og kommer til å levle jc/alchemy/cooking etter at gearet er sånn passe greit.

 

SKal nok drive med mining mens jeg lvler. så blir det noen K på å kjøpe gems. vi får 1 uke å lvle og 1 uke med gearing. så, om jeg bruker tirsdag til... lørdag natt til 85, og lørdag natt til tirsday på JC + Heroics burde jeg få det til bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...