Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har tips på en grei mount å grinde seg opp til? Har fått Reins Of The Bronze Drake men den kan jeg jo ikke bruke, mangler 2k g på artisan enda.

 

Vil gjerne grinde på en artisan rider mount, får spart opp det jeg mangler asap.

 

sha'tari skyguard eller netherwing?

Har begynt på netherwing, men de krever 300 riding skill for å kunne fortsette. Argh, må finne en måte å tjene 1kg på ^^

 

Edit: Juletredudn jeg er 80 på ravencrest ^^ Horde da :p

Endret av SvennAndre
Lenke til kommentar

Angående den diskusjonen for noen sider tilbake angående wintergrasp. På Doomhammer er den en multibokser som har 10 boomkins. Han downer siege engines med 2 gcd. De siste ukene (har ikke kjøpt gametime, og er en stund siden jeg brydde meg om VoA) har det tydeligvis vært nesten umulig å anskaffe wg. Det er ikke særlig kjekt, så jeg kan skjønne frustrasjonen til han som nesten aldri hadde voa, selvom han multibokseren ikke begynte å gå i wg før en eller 2 måneder siden.

 

@Svenn, jeg foreslår Turbo-Charged Flying machine. Den koster ca 3.5k for mats på min server akkuratt nå, og det er uten tvil en av de kuleste mountene på spillet.

 

@Pokey: Jeg tror du misforsto. Han vil ha en 280% mount, ikke 150%

Endret av Kraziebone
Lenke til kommentar

Poenget mitt er at han ikke har Artisan riding.

 

Når man er i undertall i WG er man i undertall i WG, og de med flest personer bør vinne siden den factionen åpenbart bryr seg mer om PvP enn de som taper. Med mindre man er i STERKT undertall, og da bør man bare factionchange eln.

 

Multiboxeren er derimot så jævla feig som det går an. Før var WG-ratioen rundt 50/50, og hordespillerne er like gode i PvP som alliansespillerne, men nå er det umulig å vinne. Det går bare ikke an å drepe han med mindre man organiserer en hel raidgroup på ham, og selv da vil det ta ~15 sekunder så er han tilbake igjen med "STARFIRE xD ^^ xP <3 <3 ;D ;P"

Lenke til kommentar

Noen som har tips på en grei mount å grinde seg opp til? Har fått Reins Of The Bronze Drake men den kan jeg jo ikke bruke, mangler 2k g på artisan enda.

 

Vil gjerne grinde på en artisan rider mount, får spart opp det jeg mangler asap.

 

sha'tari skyguard eller netherwing?

Har begynt på netherwing, men de krever 300 riding skill for å kunne fortsette. Argh, må finne en måte å tjene 1kg på ^^

 

Edit: Juletredudn jeg er 80 på ravencrest ^^ Horde da :p

 

HVordan dere har overled med VoA maks en gang i uka e ubegripelig for meg :(

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9
Show will not occur tonight due to LANing with friends this weekend. Rescheduled to Tuesday for this week only. Thanks for your patience.

 

Synes virkelig TB kan fortelle slikt tidligere :(

 

Hæ?

Lenke til kommentar

Når man er i undertall i WG er man i undertall i WG, og de med flest personer bør vinne siden den factionen åpenbart bryr seg mer om PvP enn de som taper. Med mindre man er i STERKT undertall, og da bør man bare factionchange eln.

 

Det her er jo så feil på så mange måter at eg seriøst håper du troller no.

 

Om du er i undertall så er du i undertall? har ingenting med skeiv ratio å gjere? og OM det faktisk hadde noke med ratio å gjer, så skal underdogen factionchange vekk fra server?

Du vil då ha reine hordeservera, og reine allianceservera?

Lenke til kommentar

Multiboxeren er derimot så jævla feig som det går an. Før var WG-ratioen rundt 50/50, og hordespillerne er like gode i PvP som alliansespillerne, men nå er det umulig å vinne. Det går bare ikke an å drepe han med mindre man organiserer en hel raidgroup på ham, og selv da vil det ta ~15 sekunder så er han tilbake igjen med "STARFIRE xD ^^ xP <3 <3 ;D ;P"

Er ikke helt sikker på om det er sant; at ratio var 50/50. Selv hadde jeg nesten dobbelt så mange victories som losses. Dog, det kan være pga jeg for det meste bare gikk i WG når vi skulle angripe.

Lenke til kommentar

the fuck? jeg tok en fake dc i et pug mens vi holdt på og wipe i på yogg saron +1 keeper.

etter noen timer så logger jeg på igjen og jeg er fremdeles inne i ulduar og plutselig så popper denne opp:

 

post-208712-0-23783600-1290204062_thumb.jpg

 

:new_woot:

 

Jeg har opplevd noe lignende selv, jeg måtte stikke under en weekly rett etter vi hadde begynt figthen, og når jeg kom tilbake etter noen timer hadde jeg fullført questen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...