Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Awesome. Fikk en PUG som tok hele questlinja fra Pit of Saron frem til Halls of Reflection og gjennom den. Aldri vært i de før. Morsomme bosser og en kul escape på slutten. Og jeg fikk 2 epics :)

 

Først ville de ikke ta HOR fordi den har kallenavnet "Hall of Repairs", så dungeon guiden tok random dungeon istedet for å gå gjennom portalen. Så kom vi i HOR likevel :p Men ingen døde eller måtte repaire, ikke engang jeg, The N00b.

 

Edit: Jeg fikk tripping the rift for et par timer siden, så ja.

 

Var ikke du som var redd for å bli med heroics? :whistle:

 

"hall of repairs" var nytt for meg men men :p

Lenke til kommentar

Ser at 4.0.3a er ute på PTR allerede og er markert som ready for release og at den forventes på live serverne allerede neste uke (!)

Bare jeg som syntes det er litt tidlig, er det for at vi skal kunne venne oss til det nye landskapet osv.. Før racet til level 85 starter?

 

Det er jo en overgangsfase sammen med deathwing eventen. (at han kommer å pewpew'er fire overalt!)

Tror det blir stilig!

Lenke til kommentar

Hvordan funker det der med "lock" på de elementalbossene?

 

Jeg var med i en PUG i går, og plutselig fikk jeg beskjed om at jeg var locked av partyleader og måtte leave?

 

Har det noe med at man har plukket opp gear eller hva?

Jeg bare greedet på alt, men vant jo noe :p

Er det bedre å trykke PASS helt til noe som er verd å trykke NEED på dropper?

Lenke til kommentar

Folk har sikkert et kjapt svar på dette, så eg slepper å google.

 

Var i SW og stoppa en invasion ellerno. Kom meg i ZF og AQ som resultat av det. Må en til IF for å få dei andre? Darna?

 

Tenker eg på heilt feil måte her no el?

 

For horde er det ihvertfall Orgrimmar for å unlocke Fire/Earth og TB for Air/Water, så vil tro det er samme opplegget for alliance (SW/IF).

 

Når det kommer til UI størrelsen som folk her snakker om er det pga dette:

"The default UI Scale has been altered so it will be set at a 1:1 pixel/texel ratio. This will result in a smaller UI appearance for higher resolution monitors."

Endret av Thyristor
Lenke til kommentar

Jepp, opplevde det samme, UI-en ble så liten at jeg hadde problemer med å se hva diverse ting var :p Kjører full HD oppløsning, men etter at jeg aktiverte UI scale igjen, ble det som før.

The default UI Scale has been altered so it will be set at a 1:1 pixel/texel ratio. This will result in a smaller UI appearance for higher resolution monitors.

Lenke til kommentar

Jeg tror har han lurt deg fordi han ikke ville ha deg med, så vidt jeg vet finnes det ingen lock på disse bossene.

 

 

FInnes ingen lock. det er 4 bosser, men du må ha rørt portalene til de tilsvarende bossene for å ta dem. tror jeg....

 

 

Hvis portalen ikke er oppe på din server, kan ikke du ta bossen igjen, selv om de andre i gruppen kan gjøre det. Det kommer ann på hvor kjapp serveren din er på å bekjempe fiendene i byene.

 

Det og.

 

OK, merkelig. Vi tok BRD-bossen først, så Maurudon-bossen 3 ganger, så BRD-bossen igjen, og da fikk jeg beskjeden. Når jeg sjekker LFD-tool'en var bossene vekk derfra. Men som sagt, vi kan jo ha vært på forskjellige realms ja, tenkte jeg ikke på :p

Lenke til kommentar

Merkelig greier det der, jeg har aldri fått ZF og AQ bossene åpnet, fordi ingen gidder å dra til TB etter at Orgrimmar er "saved". Står kanskje 4-5 stk og nuker elementals der, og sier man "come to TB to get the other 2 bosses" sier bare folk "let the cows burn". Rasisme.

 

Så jeg har bare sett BRD og Princess enda, jeg.

Lenke til kommentar

Awesome. Fikk en PUG som tok hele questlinja fra Pit of Saron frem til Halls of Reflection og gjennom den. Aldri vært i de før. Morsomme bosser og en kul escape på slutten. Og jeg fikk 2 epics :)

 

Først ville de ikke ta HOR fordi den har kallenavnet "Hall of Repairs", så dungeon guiden tok random dungeon istedet for å gå gjennom portalen. Så kom vi i HOR likevel :p Men ingen døde eller måtte repaire, ikke engang jeg, The N00b.

 

Edit: Jeg fikk tripping the rift for et par timer siden, så ja.

 

Var ikke du som var redd for å bli med heroics? :whistle:

 

"hall of repairs" var nytt for meg men men :p

 

Jepp, men jeg har begynt å gi faen i å være redd, det går jo greit i heroics. Der er det knapt taktikker som trenger å læres annet enn "flytt deg for den grønne kladden" eller "gå nær bossen når den effekten kommer" eller "stop DPS now!". Og det sier jo DBM i fra om på forhånd også.

Skjønte ikke helt Hall of repairs kallenavnet jeg heller, ingen i gruppa døde noen gang, men leader sa "all the bosses are badass". Nåja.

 

Egentlig var vi bare en elemental-boss gruppe som joinet vanlig dungeon når vi ble lei av å ta fire-bossen for 4. gang. Også var det tilfeldigvis FoS som jeg ikke var ferdig med, og da tok de like godt hele runden i ICC også.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Jepp, men jeg har begynt å gi faen i å være redd, det går jo greit i heroics. Der er det knapt taktikker som trenger å læres annet enn "flytt deg for den grønne kladden" eller "gå nær bossen når den effekten kommer" eller "stop DPS now!". Og det sier jo DBM i fra om på forhånd også.

Det er kjempebra. :)
Skjønte ikke helt Hall of repairs kallenavnet jeg heller, ingen i gruppa døde noen gang, men leader sa "all the bosses are badass". Nåja.

Grunnen til "Hall of Repairs"-navnet, er fordi det er den vanskeligste Heroicen i WotLK, og jeg har selv slitt fryktelig i den med dårlige eller undergearet spillere.

Lenke til kommentar

Vanskeligt? Vi cruiset nå gjennom den selv om jeg aldri har vært der engang..eller jo, vi døde i hula som raser sammen en gang..eller dvs de 4 andre døde men jeg ble stående med alle mobbene på utsida og sa "No problem guys, I got this down!...not". Jeg gjør visst mellom 3500-4200 dps med magen min.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...