Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vanskeligt? Vi cruiset nå gjennom den selv om jeg aldri har vært der engang..eller jo, vi døde i hula som raser sammen en gang..eller dvs de 4 andre døde men jeg ble stående med alle mobbene på utsida og sa "No problem guys, I got this down!...not". Jeg gjør visst mellom 3500-4200 dps med magen min.

 

Som dps er nesten ingen instancer vanskelig, men om man ikke har en tank som har bra nok gear for HoR så kan det være et helvete. Hjelper også å ha en bra healer.

Og jeg vil nå si at i HoR så bør generelt hele gruppen være noe lunde bra gearet.

For lite dps og man vil bli tatt igjen av LK i hulen, får dårlig gear tank så vil trash/boss i førstedelen ta knerten gruppen.

Endret av -Léon-
Lenke til kommentar

Vet jeg spurte om dette for noen uker siden eller noe, men fant ikke posten og svarene :p

 

Hvor kjøper dere Collector's Edition av Cataclysm? Og får vi den på mandag den 6. eller på tirsdag? Jeg spør fordi jeg antar Cata går live natt til tirsdag?

 

Takker for svar, og ja, jeg er dårlig til å lete :p

Lenke til kommentar

Den 1:1 ratio greia er jo gull på noen servere og helt fullstendig mareritt på andre, Magtheridon har jo strengt tatt ikke Wintergraps lenger på grunn av total mangel på Alliance spillere, blir toppen 10v10 kamper..

 

Mens på servere med mange spillere og noenlunde balanse så fungerer det jo gull!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...