Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har en ide om hvor jeg kan queste på min level 65 warlock? Har gjort alt av quests i Hellfire Peninsula, og nekter Zangarmarsh en gang til. Begynte i Terrokar, men questene der var helt grusome. Nagrand, kanskje? Hvor er en questhub jeg kan starte med?

Områder etter level i Outland:

 

Hellfire - 58+

Zangarmarsh - 60+

Terokkar - 62+

Nagrand - 64+

Blade's Edge Mountains - 65+

Netherstorm - 67+

Shadowmoon Valley - 67+

 

Selv fullførte jeg Hellfire og zangarmarsh. Zangarmarsh er så utrolig lekende lett og kjapt unnagjort.

Lenke til kommentar

Noen som har en ide om hvor jeg kan queste på min level 65 warlock? Har gjort alt av quests i Hellfire Peninsula, og nekter Zangarmarsh en gang til. Begynte i Terrokar, men questene der var helt grusome. Nagrand, kanskje? Hvor er en questhub jeg kan starte med?

 

Nagrand kan høres bra ut. Så Blade's Edge etterpå.

Lenke til kommentar

Våre pulls:

 

Første: Resto druid: "uh, guys... I'm in boomkin-spec..." /wipe

Andre: Resto druid: "Woops." /wipe

Tredje: Tank: "Oh, there was an add loose?"

 

Da måtte ene tanken vår stikke for å lese lekser (studerer medisin i USA), og vi slet...

 

Har hatt lignende morro, men ikke på LK hc på en annen boss vi dreiv med for litt siden.

 

Tank: Pulling /charge

Healer, dps og dps: LOL I am nude!

Funket dårlig når 3 stk var Nude på Blood queen hc 10man.

Lenke til kommentar

Reisetid betyr nokså mye her også da; jeg hadde satt HS til en eller annen faksjonshovedstad (ogri?) - og logged ut i icecrown med 25 gunship/tournament dailies i loggen.

Kansje med S.Basin dailies i tillegg, da dette er nær IC og alle kan leveres i samme hub.

 

Grunnen til at man vanligvis velger dailies er at man ofte har gjordt så mange quests i en hub at det bare er et fåtall igjen, og at man dermed får mye reisetid bare for å levere dem.

 

Med all sannsynlighet gir cata quests og mobs mer xp enn i wrath, så bruk så liten tid som overhode mulig i gammelt content.

Endret av Sondring
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...